2 / 16
Ľahnite si na chrbát, ruky položte voľne
popri tele. Pokrčte nohy, medzi kolenami
držte asi dvadsaťcentimetrový
odstup, voľne dýchajte. Postupne pritlačte
k podložte bedrovú časť chrbtice, vtiahnite
pupok i priame brušné svalstvo, ktoré
sa snažte zároveň ťahať akoby nahor k brade,
a stiahnite zadok. Podsaďte panvu. Udržte
všetky svaly napnuté. S nádychom sa snažte
všetky stiahnuť ešte raz. S výdychom uvoľnite
celé telo.
Ľahnite si na chrbát, ruky položte voľne popri tele. Pokrčte nohy, medzi kolenami držte asi dvadsaťcentimetrový odstup, voľne dýchajte. Postupne pritlačte k podložte bedrovú časť chrbtice, vtiahnite pupok i priame brušné svalstvo, ktoré sa snažte zároveň ťahať akoby nahor k brade, a stiahnite zadok. Podsaďte panvu. Udržte všetky svaly napnuté. S nádychom sa snažte všetky stiahnuť ešte raz. S výdychom uvoľnite celé telo.
Autor: Lýdia Czakó

Späť na článok: FOTO: Dámy, do formy! Mojžišovej cviky pomôžu aj pri sedavom zamestnaní