3 / 11
Čakáte na výťah alebo eskalátory, no ste len na skok od schodov? Využite príležitosť na zlepšenie kondície a spálenie kalórií. Štúdia v časopise British Journal of Sports Medicine potvrdila, že už aj malé množstvo námahy počas stúpania po schodoch prinieslo skupine mladých žien viditeľné výsledky. Stačilo im na to len 5 dní v týždni, počas ktorých každý deň stúpali rýchlosťou 90 krokov za minútu. Toto opakovali 7 týždňov. Štúdia dokázala, že na to, aby ste na sebe pozorovali výsledky, stačí 10 minút intenzívneho cvičenia denne. 
Čakáte na výťah alebo eskalátory, no ste len na skok od schodov? Využite príležitosť na zlepšenie kondície a spálenie kalórií. Štúdia v časopise British Journal of Sports Medicine potvrdila, že už aj malé množstvo námahy počas stúpania po schodoch prinieslo skupine mladých žien viditeľné výsledky. Stačilo im na to len 5 dní v týždni, počas ktorých každý deň stúpali rýchlosťou 90 krokov za minútu. Toto opakovali 7 týždňov. Štúdia dokázala, že na to, aby ste na sebe pozorovali výsledky, stačí 10 minút intenzívneho cvičenia denne. 
Autor: Shutterstock

Späť na článok: Zadok už nikdy nebude problémová partia! Vyberte si z 10 top cvičení pre začiatočníkov