2 / 11
Keď prichádza hlad, dajte si orechy, pretože sú chutnou a zdravou voľbou na zasýtenie. Vedci odporúčajú najmä pistácie. Spomedzi ostatných druhov vynikajú vysokým obsahom melatonínu a horčíka, ktoré podporujú spánok. Ak si doprajete za hrsť týchto orieškov, prijmete asi 160 kalórií spolu s 6,5 mg melatonínu. Čo je dostatok na to, aby ste sladko zaspali s pokojným žalúdkom. Podobné účinky vedci hlásia aj pri mandliach.
Keď prichádza hlad, dajte si orechy, pretože sú chutnou a zdravou voľbou na zasýtenie. Vedci odporúčajú najmä pistácie. Spomedzi ostatných druhov vynikajú vysokým obsahom melatonínu a horčíka, ktoré podporujú spánok. Ak si doprajete za hrsť týchto orieškov, prijmete asi 160 kalórií spolu s 6,5 mg melatonínu. Čo je dostatok na to, aby ste sladko zaspali s pokojným žalúdkom. Podobné účinky vedci hlásia aj pri mandliach.
Autor: Shutterstock

Späť na článok: SOS jedlá na večer, keď vás prepadne hlad. Pochutíte si a nepriberiete ani gram!