2 / 11
PMS
Najsilnejšia zbraň, ktorou žena bojuje sama proti svojej váhe je PMS, teda premenštruačný syndróm. Najhoršie je, že chute a hormóny s vami zametajú takmer ako v tehotenstve. Nesmiete iba podľahnúť a jesť... Na výber máte dve možnosti, jednou je vydržať! Druhou je maškrtiť, ale ak si dva dni doprajete, ďalšie dva dni musíte ubrať! Ak vás zúfalstvo vždy prinúti zjesť celú čokoládu na posedenie, postarajte sa o to, aby sa v čase PMS vo vašom byte nepovaľovali kilá čokolády.
Pri prudkých zmenách nálad pomôžu vitamíny a minerály. Najmä kalcium, zinok, magnézium, železo a vitamíny B. Práve vitamín B6, teda pyridoxín, zabezpečuje rovnováhu, ktorá pri PMS chýba. Výborným zdrojom pyridoxínu sú orechy, banány, hrozienka, avokádo, ale i sardinky, makrely a slede. Pomôžu aj ženské čaje, výborným pomocníkom je ľubovník, koreň ploštičníka, poniklec, medovka, pupalka a železník. 
PMS Najsilnejšia zbraň, ktorou žena bojuje sama proti svojej váhe je PMS, teda premenštruačný syndróm. Najhoršie je, že chute a hormóny s vami zametajú takmer ako v tehotenstve. Nesmiete iba podľahnúť a jesť... Na výber máte dve možnosti, jednou je vydržať! Druhou je maškrtiť, ale ak si dva dni doprajete, ďalšie dva dni musíte ubrať! Ak vás zúfalstvo vždy prinúti zjesť celú čokoládu na posedenie, postarajte sa o to, aby sa v čase PMS vo vašom byte nepovaľovali kilá čokolády. Pri prudkých zmenách nálad pomôžu vitamíny a minerály. Najmä kalcium, zinok, magnézium, železo a vitamíny B. Práve vitamín B6, teda pyridoxín, zabezpečuje rovnováhu, ktorá pri PMS chýba. Výborným zdrojom pyridoxínu sú orechy, banány, hrozienka, avokádo, ale i sardinky, makrely a slede. Pomôžu aj ženské čaje, výborným pomocníkom je ľubovník, koreň ploštičníka, poniklec, medovka, pupalka a železník. 
Autor: Shutterstock.com

Späť na článok: Vieme, prečo to ide tak ťažko. 10 maličkostí, ktoré spomaľujú chudnutie