Výživný špenát, kel, šalát, ale aj žerucha by mali byť súčasťou každej diéty. Sú bohaté na vitamíny, minerály, antioxidanty a enzýmy, pričom majú nízku kalorickú hodnotu, málo tuku, sodíka či iných toxínov. Obsahujú tiež vitamín C a betakarotén, provitamín vitamínu A. Ako prirodzené zdroje glukozinátov majú antibakteriálne a protivírusové vlastnosti, pomáhajú reprogramovať rakovinové bunky, aby zanikli. Fungujú tiež ako prevencia pred vznikom tumoru a metastáz. Listová zelenina podporuje detoxikovať telo na bunkovej úrovni. Denne by ste jej mali zjesť aspoň za hrsť.
Výživný špenát, kel, šalát, ale aj žerucha by mali byť súčasťou každej diéty. Sú bohaté na vitamíny, minerály, antioxidanty a enzýmy, pričom majú nízku kalorickú hodnotu, málo tuku, sodíka či iných toxínov. Obsahujú tiež vitamín C a betakarotén, provitamín vitamínu A. Ako prirodzené zdroje glukozinátov majú antibakteriálne a protivírusové vlastnosti, pomáhajú reprogramovať rakovinové bunky, aby zanikli. Fungujú tiež ako prevencia pred vznikom tumoru a metastáz. Listová zelenina podporuje detoxikovať telo na bunkovej úrovni. Denne by ste jej mali zjesť aspoň za hrsť.
Autor: Shutterstock

Späť na článok: Chránia pred rakovinou: 10 potravín, ktoré fungujú ako prevencia

Zatvoriť