predplatne
 

VIDEO: 4 tipy pre workout v TEPLE. Takto ho využijete v svoj prospech

07.07.2018

Ak viete ako na to, neublížia vám ani tridsiatky a spálite ešte viac kalórií.

Bez vody v lete ani na krok. Vypotíte jej viac, ako je vo fľaši.

Bez vody v lete ani na krok. Vypotíte jej viac, ako je vo fľaši. Autor: Shutterstock.com

Ani horúca slnečné dni nemusia byť dôvod, prečo vynechať svoje pravidelné koliesko okolo sídliska. Ak poznáte hlavné zásady pohybu vo vyšších teplotách, nielen že si neublížite, ale zefektívnite svoje úsilie na maximum. Vypočujte si rady kondičného trénera :-)

1. Pite veľa vody

Nielen v deň, keď cvičíte, ale aj deň predtým. Zvýšite tým celkový objem vody v tele. V teple jej strácate oveľa viac. A okrem tekutín aj elektrolyty. Sú to soly, ktoré pomáhajú svalom sa sťahovať, ako napríklad draslík. Okrem vody sem pokojne zaraďte aj ovocie a šťavnatú zeleninu.

2. Špeciálne oblečenie

Voľte svetlé farby a savé materiály. Bavlnené tričko prepotíte rýchlejšie, ako z kombinovanej látky. Ideálny pomer bavlny k syntetickým materiálom je okolo 30:70.

3. Správny čas na cvičenie

Dd 10. hodiny dopoludnia a 15. popoludní si namiesto cvičenia radšej dajte šlofíka. Rozhodne sa zdržujete v tieni a behať, bicyklovať či na prechádzku sa vyberte mimo týchto hodín. Ak vonku praží, nezabudnite na opaľovací krém. Spáliť sa môžete hocikedy.

4. Počúvajte svoje telo

Ak cítite nevoľnosť, máte kŕče vo svaloch, telo dáva najavo, že má dosť. Dajte si prestávku a zvoľnite tempo.

Video: Zásady cvičenia v letných horúčavách


Zdroj videa: youtube.com / PlanetSoane

Čítajte aj: 

Autor: Dáša Balogová
Fotogaléria

Video

Ďalšie články z tejto sekcie

VIDEO: Tieto pohyby vás zbavia bolesti chrbtice aj termínu operácie

VIDEO: Tieto pohyby vás zbavia bolesti chrbtice aj termínu operácie

dnes
Ide to aj bez liekov, magnetov, operácií a na ne nadväzujúcich komplikácií. Tak prečo si to neuľahčiť? Stačí sa pohnúť správnym smerom.... Čítať viac
 
VIDEO: Stačia 4 minúty! Tabata vám vyformuje dokonalé krivky

VIDEO: Stačia 4 minúty! Tabata vám vyformuje dokonalé krivky

15.11.2018
Nie je len pre pokročilých, do formy dostane i začiatočníkov. Pri tabate si môžete dovoliť aj drobné úpravy. Čítať viac
 
Športy pri bolestiach chrbtice. Na čo si dať pri konkrétnych pozor a čo jej prospeje?

Športy pri bolestiach chrbtice. Na čo si dať pri konkrétnych pozor a čo jej prospeje?

11.11.2018
Bolesťou vám organizmus naznačuje, že niečo nerobíte správne. Platí to aj o chrbte. Prečo potrebuje pevné svaly a správne tenisky?... Čítať viac
 
5 x budíček bez rannej kávy. Nahraďte ju a pocítite malý zázrak

5 x budíček bez rannej kávy. Nahraďte ju a pocítite malý zázrak

06.11.2018
Každé ráno je ťažký boj? A lepšiu náladu nevyhráte ani so šálkou silnej kávy? Skúste čosi iné. Čítať viac
 
Vybehajte si TOP formu! 7 zdravých účinkov vás bude motivovať

Vybehajte si TOP formu! 7 zdravých účinkov vás bude motivovať

05.11.2018
Jesenný beh poteší telo i dušu. Pravidelný tréning sa pozitívne odrazí na vašom zdraví a zlepší vám spánok. Čítať viac
 
 

wanda.sk

VIDEO: 4 tipy pre workout v TEPLE. Takto ho využijete v svoj prospech
Dáša Balogová