predplatne
 

VIDEO: Ploché bruško už za mesiac! Stačí 10 minút denne

13.01.2020

Ploché brucho je niečo, čo chce hádam každý. Nájdite si denne 10 minút na tieto cviky a výsledok uvidíte už po mesiaci makačky.

Splnte si svoj sen o štíhlom brušku.

Splnte si svoj sen o štíhlom brušku. Autor: Shutterstock

Výborné cviky na precvičenie spodnej časti brucha vám pomôžu zbaviť sa neželaného brušného tuku. Vyskúšajte ich už dnes. 

1. cvik: Dvíhanie vystretých nôh
Dvíhanie nôh je skvelý spôsob, ako dobre precvičíte dolné brušné svaly. Nie nadarmo sa to volá dvíhanie vystretých nôh, tie musia byť naozaj po celý čas vo vodorovnej polohe. Pri zábere (pohybe nahor) vydychujete, nadol nádych. Urobte 3 po 15 opakovaní. 

2. cvik: Striedavé dvíhanie jednej nohy
Podobne ako pri prvom cvičení ležíte na chrbte, no dvíhate len jednu vystretú nohu a druhú držíte na podložke. Raz dvíhate pravú a potom ľavú. Urobte 3 po 15 opakovaní. 

Neprehliadnite: 7 SUPER cvikov, ktoré spevnia spodné brucho. Tréning začína

3. cvik: Ohnite kolená
Pri tomto cvičení začnete s dhvihnutím vystretých nôh nahor. Potom stiahnite kolená smerom k hrudníku, následne dole do východiskovej polohy. Urobte 3 po 15 opakovaní. 

4. cvik: Bicyklovanie
Pri tomto cvičení napodobňujeme bicyklovanie. Ležíme na podložke, nohy máme približne v 60 stupňovom uhle (ako na bicykli). Ohýbanie kolien napodobňuje bicyklovanie. Urobte 4 série po 15 opakovaní.

5.cvik: Nožnice 
Ležíte na podložke a ruky máte položené vedľa tela. Nohy vystrite, odťahujete ich od seba a k sebe. Urobte 4 série po 15 opakovaní.


Zdroj: Facebook/Health+

Tipy na záver

  • Je dobré cvičiť všetky časti brušných svalov. Vyhnite sa preťažovaniu len jednej partie. 
  • Nestagnujte a obmieňajte cviky, nebojte sa vyskúšať aj niečo zložitejšie či ťažšie. 
  • Vysnenú postavu nedosiahnete len cvičením, veľkú časť vášho úspechu tvorí aj jedálniček. Vyhnite sa tučným jedlám, presladeným dezertom, bielemu pečivu. 
  • Ak si chcete udržať ploché bruško dlhodobo, vyvarujte sa diétam a striktným jedálničkom, ktoré sa nedajú dodržiavať dlhodobo. Snažte sa jesť vyváženú stravu. Vaše telo nebude fungovať správne bez prístupu vitamínov a minerálov, ktoré nájdeme najmä v ovocí a zelenine.
  • Skúste viac relaxovať a doprajte si dostatok spánku. 
  • Doprajte svojmu bruchu oddych. Tak ako iné časti tela, aj brušné svaly potrebujú regenerovať a obnoviť.  

Mohlo by vás zaujímať: 

Autor: lua
Fotogaléria
FocusMedia

Video

Ďalšie články z tejto sekcie

Poznáte úlohu proteínov v tele?

Poznáte úlohu proteínov v tele?

dnes
Či už si na tento poznatok matne spomínate zo školy, alebo ho podvedome vnímate z reklamných sloganov – proteíny sú pre telo dôležité,... Čítať viac
 
Otestujte sa! Ako ste na tom, potrebuje si vylepšiť kondíciu?

Otestujte sa! Ako ste na tom, potrebuje si vylepšiť kondíciu?

včera
Orientačný test vám zaberie pár minút. Stačia štyri cviky a budete vedieť, v ktorej oblasti by ste mali zabrať. Čítať viac
 
Ignorujete rozcvičku? Je to VEĽKÁ chyba, varuje trénerka

Ignorujete rozcvičku? Je to VEĽKÁ chyba, varuje trénerka

24.02.2020
Strečing môže zhoršiť športový výkon, správne zahriatie však predíde bolestiam a úrazom. Poznáte zásady správnej rozcvičky? Čítať viac
 
Čistý vzduch, zdravší život

Čistý vzduch, zdravší život

24.02.2020
Vzduch, ktorý dýchame, výrazne ovplyvňuje náš zdravotný stav. Prvé varovné signály podráždenia a začínajúcich sa alergií prichádzajú... Čítať viac
 
Túžite si spevniť brucho? Odštartujte domáci tréning! Stačí vám vlastná hmotnosť

Túžite si spevniť brucho? Odštartujte domáci tréning! Stačí vám vlastná hmotnosť

23.02.2020
Chcete si do leta vylepšiť postavu? Urobte pre to niečo hneď a odštartujte domáci tréning. Svaly posilní aj prekonávanie vlastnej... Čítať viac
 
 

wanda.sk

VIDEO: Ploché bruško už za mesiac! Stačí 10 minút denne
lua