predplatne
 

VIDEO: Potrebujete posilniť ruky? Vyskúšajte rozvlniť laná

15.01.2019

Naoko jednoduchá pomôcka vám môže poskytnúť pestrý tréning. Pomôže vám vylepšiť najmä vrch tela.

Stačí trochu cviku a tréning bude zábava.

Stačí trochu cviku a tréning bude zábava.Autor: Shutterstock

Stačí si laná ukotviť a potom už môžete odštartovať tréning. Úlohou je, aby ste ich dokázali v rozličných smeroch rozkmitať. Vďaka tomuto pohybu si precvičíte vždy inú svalovú skupinu paží. Laná sa môžu vlniť rovnobežne, do strán, prípadne ich môžete prekrížiť. Na vlnenie existujú desiatky variácií. 

Nielen pre paže

Aj pri cvičení s lanami existujú určité pravidlá. Pohyb vychádza z paží, trup by mal byť pevný. Snažte sa, aby ste nehýbali celým telom. Stred tela by ste mali udržať stabilizovaný. Spevnite brušné svaly, spustite nadol plecia, vystrite chrbát. Postupne možno náročnosť zvyšovať a laná môžete rozkmitať v hlbokom podrepe, prípadne môžete prenášať hmotnosť z nohy na nohu a zároveň rozhýbať laná rukami. Vytrénovaní športovci zvládajú pracovať s lanami aj pri výskokoch či poskokoch. Záťaž sa odvíja aj od dĺžky lana. Pre začiatočníkov sú vhodné 10 až 15 metrové. Ak potrebujú spestriť tréning pokročilí športovci, môžu siahnuť aj po 25 metrových lanách. Hmotnosť netradičnej pomôcky sa pohybuje okolo 6 kilogramov.

Pozrite si pestrý tréning s lanom ►►►


Zdroj: youtube.com/Luka Hocevar

Zacvičte si aj:

V tomto článku sa zaoberáme Ruky ...viac
Autor: Katarína Posluchová
Fotogaléria
FocusMedia

Video

Ďalšie články z tejto sekcie

Ako športovať v jednotlivých fázach cyklu? Zosynchronizujte sa. Výsledok vás prekvapí

Ako športovať v jednotlivých fázach cyklu? Zosynchronizujte sa. Výsledok vás prekvapí

dnes
Ak cvičíte pravidelne, určite ste si už všimli, že sa vaša výkonnosť mení každý týždeň. Možno sa vám niekedy nechce ani cvičiť. Nemusí... Čítať viac
 
VIDEOtréning: TOP cviky na spevnenie ženských problémových partií

VIDEOtréning: TOP cviky na spevnenie ženských problémových partií

19.08.2019
Ach, tie problémové partie! Zázračná diéta či cviky neexistujú, no nezabúdajte, že so správnou stratégiou sa dajú vypracovať akékoľvek... Čítať viac
 
Moderátor Ján Mečiar: Na príjemnú únavu z pohybu nedám dopustiť

Moderátor Ján Mečiar: Na príjemnú únavu z pohybu nedám dopustiť

18.08.2019
Radšej sa pri behu stratí, než by sa mal nudiť. A hoci ho stále niečo bolí, moderátor Ján Mečiar (48) sa hýbať neprestane. Má na to dobrý... Čítať viac
 
VIDEO: Túžite po plochom bruchu? TOP pozície, vďaka ktorým sa ľahšie zbavíte tuku

VIDEO: Túžite po plochom bruchu? TOP pozície, vďaka ktorým sa ľahšie zbavíte tuku

15.08.2019
Joga posilňuje srdcovo-cievny systém, zlepšuje koncentráciu, ale pomáha aj v boji proti tuku. Potvrdila to i nemecká štúdia. Čítať viac
 
Natiahnite si chrbát. Čo cvičiť po dlhšej ceste autom, radí fyzioterapeutka

Natiahnite si chrbát. Čo cvičiť po dlhšej ceste autom, radí fyzioterapeutka

11.08.2019
Uvoľniť, natiahnuť, rozcvičiť. Po dlhom sedení si nájdite čas na rozcvičenie chrbta i nôh, upozorňuje fyzioterapeutka Barbora Krchňavá... Čítať viac
 
 

wanda.sk

VIDEO: Potrebujete posilniť ruky? Vyskúšajte rozvlniť laná
Katarína Posluchová