predplatne
 

VIDEO: Presedeli ste celý deň v práci alebo v škole? Uvoľnite si chrbát

14.11.2017

Chrbát si zaslúži vašu pozornosť. Ak začnete s prevenciou včas, môžete sa vyhnúť nepríjemným bolestiam. Fyzioterapeutka vám poradí, ako si ho správne uvoľníte.

Venujte sa chrbtu skôr ako sa ohlási bolesťou.

Venujte sa chrbtu skôr ako sa ohlási bolesťou.Autor: Shutterstock

Neignorujte chrbát! Rovnako ako dlhé sedenie, mu nesvedčí ani státie. Hoci sú cviky na pohľad jednoduché, sústreďte sa na správnu techniku a dýchanie. Fyzioterapeutka Mgr. Lenka Augustínová z Kinisi centra fyzioterapie vám ukáže ako na to.

Pozrite si prvý z cvikov na uvoľnenie ►►►


Autor videa: Karol Gajdoš

Autor: Katarína Posluchová
Fotogaléria

Video

Ďalšie články z tejto sekcie

Výhercovia FITNESS diárov tu vás máme! Tiež potrebujete zdravú motiváciu na rok 2019?

Výhercovia FITNESS diárov tu vás máme! Tiež potrebujete zdravú motiváciu na rok 2019?

včera
Už ste zvedaví, či ste vyhrali jeden z fitness diárov? Skvelá motivácia! A ak ste si ešte neprečítali najlepšie bežecké rady. Tu sú a... Čítať viac
 
Nemarte si snahu pred sviatkami. Záleží aj na tom, kedy po tréningu jete

Nemarte si snahu pred sviatkami. Záleží aj na tom, kedy po tréningu jete

10.12.2018
Spevnili ste si svaly, vytvarovali krivky a potom to príde... Niekedy stačia drobnosti, ktoré vám pokazia radosť z výsledkov. Čítať viac
 
Z bolesti kolena pri behu môže byť chronický zápal. Stopnite ho a buďte fit!

Z bolesti kolena pri behu môže byť chronický zápal. Stopnite ho a buďte fit!

07.12.2018
Buďte trpezliví, bežecké koleno si musí odpočinúť. Dôležité je vedieť, kedy sa môžete k svojej obľúbenej aktivite opäť vrátiť a ako... Čítať viac
 
FOTO: Pevný zadok, štíhle stehná. Super cviky na doma

FOTO: Pevný zadok, štíhle stehná. Super cviky na doma

05.12.2018
Osem cvikov výborne naštartuje posilnenie problematických partií. Zapojte do tréningu aj kamošky a pripravte si svoju vlastnú výzvu.... Čítať viac
 
Plávaním chudnete celoročne. Ako spáliť vo vode čo najviac?

Plávaním chudnete celoročne. Ako spáliť vo vode čo najviac?

04.12.2018
Pri pravidelnom plávaní dochádza k posilneniu ochabnutých svalov pozdĺž chrbtice aj k zlepšeniu psychiky. Posilníte si tiež srdce,... Čítať viac
 
 

wanda.sk

VIDEO: Presedeli ste celý deň v práci alebo v škole? Uvoľnite si chrbát
Katarína Posluchová