predplatne
 

VIDEO: Zatočí s ovisnutou kožou na stehnách a vytvaruje zadok. Toto cvičenie si obľúbite

09.12.2019

Krásne vytvarovaný zadok a nohy sú snom nejednej ženy. Poznáte najúčinnejší cvik na tieto partie? Vyskúšajte rôzne variácie výpadov.

Viete, ako urobiť správne výpad?

Viete, ako urobiť správne výpad? Autor: Shutterstock

Výpady sú efektívnym cvikom, pri ktorom sa zapájate hneď niekoľko svalov naraz. Toto cvičenie potrápi veľký a stredný sedací sval, flexory, adduktory a abduktory, takisto štvorhlavý stehenný sval a hamstringy. Ak tento základný cvik ešte modifikujete a vylepšíte aj inými variáciami, dokážete veľmi rýchlo dosiahnuť skvelý výsledok.  

Chrbát, brucho i zadok posilníte palicou. Trénujte s Marošom Molnárom!

Základný cvik je pomerne jednoduchý, aj napriek tomu ho občas cvičíme nesprávne. Viete, ako by malo vyzerať jeho prevedenie? Snažte sa mať hornú časť tela vyrovnanú, brucho stiahnuté a panvu podsadenú. Ramená majte uvoľnené smerom vzad a hladu držte v rovnomernej polohe s pohľadom priamo pred seba. Následne vykročte vpred s jednou nohou tak, aby bolo koleno v 90° uhle. Zadným kolenom by ste sa nemali dotýkať podlahy. Celú váhu držte v pätách a nakoniec sa vráťte späť do východiskovej polohy.


Zdroj: Shutterstock

Na čo si dávajte pozor? 

  • predklánaniu trupu
  • príliš rýchlemu a dynamickému pohybu 
  • vykročeniu v malej vzdialenosti 
  • vychylovaniu sa do strán 
  • zhrbenému chrbtu 
  • pozeraniu sa do strán 

Pilates vám vytvaruje telo najkrajšie. Tieto svetové hviezdy naň nedajú dopustiť

Na začiatku je najlepšie cvičiť stacionárne výpady, 3 série po 8 až 12 opakovaní. Po osvojení si tohto cviku môžete postupne využívať väčšiu záťaž alebo vyskúšať striedavé výpady či výpady pri chôdzi.

Druhy výpadov ►►►

Predchádzajúca strana 1 / 5 Nasledujúca strana
Fotogaléria
FocusMedia

Video

Ďalšie články z tejto sekcie

Prečo vás naozaj svrbí zadok? TÝCHTO 6 príčin neignorujte

Prečo vás naozaj svrbí zadok? TÝCHTO 6 príčin neignorujte

dnes
Je to snáď najhoršia časť tela, ktorá vás môže svrbieť. Určite o tom nebudete chcieť rozprávať s každým, a utekať s takou „hlúposťou“... Čítať viac
 
NAJ 10 zdravých tipov pre rok 2020. Vášmu životu vdýchnu novú energiu

NAJ 10 zdravých tipov pre rok 2020. Vášmu životu vdýchnu novú energiu

včera
Chcete byť zdravší a mať energiu aj na rozdávanie? Na štart pozitívnych zmien neexistuje lepší čas ako začiatok roka. Nasledujúce... Čítať viac
 
Horoskop: Rakom škodí nočné prejedanie, Rybám prospeje joga a čo vy?

Horoskop: Rakom škodí nočné prejedanie, Rybám prospeje joga a čo vy?

včera
Nájdite rovnováhu. Niekedy postačí vynechať z jedálneho lístka ryžu, inokedy relaxovať na prechádzke alebo si vybrať správnu vôňu.... Čítať viac
 
9 skrytých príznakov nadmerného stresu. Môže vyvolať infarkt, takto tomu zabránite

9 skrytých príznakov nadmerného stresu. Môže vyvolať infarkt, takto tomu zabránite

20.01.2020
O zákernom zabijakovi srdca mnohí netušia. Vedci z Harvardu odhalili väčšieho vinníka ako fajčenie a vysoký tlak. Čítať viac
 
5 otázok, na ktoré sa pýtajte skôr, než užijete antibiotiká. Dodržte ich!

5 otázok, na ktoré sa pýtajte skôr, než užijete antibiotiká. Dodržte ich!

20.01.2020
Antibiotiká vám neraz pomôžu rýchlo sa dostať z infekcie Ale len z bakteriálnej, na vírusy nepôsobia. Ale ak ich beriete príliš často,... Čítať viac
 
 

wanda.sk

VIDEO: Zatočí s ovisnutou kožou na stehnách a vytvaruje zadok. Toto cvičenie si obľúbite
lua