Nehladujte! TOP 10 potravín, ktoré potlačia hlad a pomôžu schudnúť

10.10.2017

Hladujete aby ste schudli? Iste ste už čítali, že vláknina dokáže zasýtiť a je dobrá na chudnutie. No pozor! Nie všetky potraviny s vysokým obsahom vlákniny sú vhodné pri chudnutí.

Hladovanie diéte nesvedčí, oveľa lepšie je dopriať si dosť nízkokalorickej stravy, ktorá vás zasýti.

Hladovanie diéte nesvedčí, oveľa lepšie je dopriať si dosť nízkokalorickej stravy, ktorá vás zasýti.Autor: Shutterstock.com

Mnohé jedlá, ktoré sú podľa tabuliek naozaj plné vlákniny, môžu obsahovať aj dosť tuku a kalórií. Po čom teda siahnuť, aby ste neboli permanentne hladní, ale aby ste zároveň chudli? Vyberajte si hlavne prírodné potraviny.

1 Reďkovka

Ak ste sa ešte nestali vyznavačom chrumkavej reďkovky, je čas to zmeniť. Je to mierne pikantná zelenina s minimom kalórií, ľahko skladovateľná a jednoducho prenosná, ak si v práci chcete urobiť vlastný obed. V šaláte sa znesú prakticky s každou inou zeleninou a na 9 reďkoviek vám pribudne len 20 kalórií a asi 2-3 gramy vlákniny.

Predchádzajúca strana 1 / 10 Nasledujúca strana
Fotogaléria

Ďalšie články z tejto sekcie

Alergickí na kovy? Potrápia vás potraviny aj kozmetika

Alergickí na kovy? Potrápia vás potraviny aj kozmetika

dnes
Ak sa vás žihľavka netýka, ešte nemáte vyhrané. Môže si vás nájsť alergia. Najčastejší kontaktný alergén, nikel, na vás číha v šperkoch,... Čítať viac
 
Tichý zabijak kostí dlho nebolí a pacientov pribúda: 5 krokov, aby vás nedostal

Tichý zabijak kostí dlho nebolí a pacientov pribúda: 5 krokov, aby vás nedostal

včera
Veľa ľudí si neuvedomuje, že osteoporóza je nebezpečná práve preto, že nebolí. Venujeme jej pozornosť až vtedy, keď utrpíme zlomeninu.... Čítať viac
 
Robo Mikla: Otvorený rozhovor o démonoch z minulosti. Mal som šťastie!

Robo Mikla: Otvorený rozhovor o démonoch z minulosti. Mal som šťastie!

včera
Zabávame sa na tom, koľko toho kto vypil, tľapkáme ho po pleci, aby si ešte dal, že bude zábava. Fičia opité vtipy východniarov. Prečo... Čítať viac
 
Práca a zmeny v biorytme: Potreba spánku je u každého iná. Koľko vám stačí?

Práca a zmeny v biorytme: Potreba spánku je u každého iná. Koľko vám stačí?

19.10.2017
Na duševné a telesné funkcie, ale aj na výkonnosť človeka vplýva jeho biorytmus. Tento proces prebieha u každého a je príčinou... Čítať viac
 
24 hodín a je po nádche! Liečivé tipy, ktoré účinkujú

24 hodín a je po nádche! Liečivé tipy, ktoré účinkujú

17.10.2017
Stačí si mierne upraviť denný harmonogram a prechladnutie sa vás hneď pustí. Niektoré zmeny sú navyše veľmi príjemné. Čítať viac
 
 

wanda.sk