VIDEO: Na triceps nezabúdajte. Účinný cvik ako ho držať vo forme

14.12.2016

Pre pekne vyrysované a silné paže sa okrem bicepsu nezabudnite sústrediť aj na ich zadný sval, triceps. Ako na to s vlastnou váhou vám predvedie trénerka Saška.

Pri tricepsových cvikoch sa lakte držia pri tele. Nikdy ich nevytáčajte. Pri takzvaných tricepsových zhyboch, ktorý vám na videu opäť ukáže trénerka Alexandra Bočková, sa opierate len o dlane, nohy máte na zemi a zadok je vo vzduchu. Vykonáva sa spúšťaním trupu nadol povolením lakťov do pravého uhla. Smerom dole sa nadychujte a hore vydýchnite. Sústreďte sa aj na to, aby ste držali rovný chrbát. Náročnosť cviku si môžete zvýšiť závažím položeným na stehnách. Obmenou je aj položenie vystretých nôh na ďalšiu vyvýšenú podložku oproti.  

VIDEO: Tricepsový zhyb 

Zacvičte si ďalšie partie tela ► TU! A nezabudnite nás sledovať! Cviky na iZdravie.sk pribúdajú každý týždeň ;) 

Autor: iZdravie.sk/ Beata DITTE, VIDEO: vju.sk
Fotogaléria

Ďalšie články z tejto sekcie

FOTO: To vás bude baviť! 7 cvikov pre pevný chrbát

FOTO: To vás bude baviť! 7 cvikov pre pevný chrbát

dnes
Slabý chrbát musí cvičiť. Trénerka Lucia Medeková vám ukáže, ako ho zoceliť. Čítať viac
 
FITmanuál pre začiatočníkov: 6 tipov, ako na sebe makať už zajtra

FITmanuál pre začiatočníkov: 6 tipov, ako na sebe makať už zajtra

19.10.2017
Možno len záplava zmätočných a neprehľadných informácií vás celý čas odrádza od toho konečne začať. Spravte si v nich poriadok a pôjde... Čítať viac
 
Na ruky neplatia len činky. Výborne ich posilnia aj jemnejšie pomôcky

Na ruky neplatia len činky. Výborne ich posilnia aj jemnejšie pomôcky

18.10.2017
Hoci ruky teraz zakryjú dlhé rukávy, nepoľavte v tréningu. Posilňovať ich môžete aj doma. Ktorú praktickú pomôcku schováte do zásuvky?... Čítať viac
 
FOTO: Silné koleno sa nezraní. 8x ako ho účinne spevniť

FOTO: Silné koleno sa nezraní. 8x ako ho účinne spevniť

16.10.2017
Svaly okolo kolena sú výborné stabilizátory. Neviete, ako si ich máte posilniť a kto vás pri cvičení skontroluje? Fyzioterapeutka... Čítať viac
 
FOTO: Čo ste dnes urobili pre svoj chrbát? Za tieto cvičenia vám poďakuje

FOTO: Čo ste dnes urobili pre svoj chrbát? Za tieto cvičenia vám poďakuje

15.10.2017
Aby váš chrbát pociťovali efekt, nájdite si čas na cvičenia minimálne dvakrát do týždňa. Ideálne je začať bojovať s bolesťou chrbta... Čítať viac
 
 

wanda.sk