VIDEO: Zacvičte si výpady vzad. Posilnia stehná a podvihnú zadoček

23.11.2016

Nech už robíte výpad v ktorejkoľvek variante, zapájate stehenné svaly vrátane hamstringov a najmä zadok. Práve výpadom vzad docielite efektívne posilnenie sedacieho svalu.

Pri cviku majte vtiahnuté bruško a zatínajte zadok. Nezabúdajte na dýchanie. Vydychujte pri pohybe z pokľaku do východzej polohy. Necvičte ho príliš dynamicky, sústreďte sa na techniku. Ak ho robíte nesprávne, môžete si privodiť bolesť kolenného kĺbu. Predvedie vám ju osobná trénerka Alexandra Bočková: 

Čítajte aj: Tuk na zadku sa drží ako kliešť. Tieto fitness zásady si s ním poradia 

Autor: iZdravie.sk/ Beata DITTE, VIDEO: vju.sk
Fotogaléria

Ďalšie články z tejto sekcie

Príbeh: Z vody hneď do sprchy. Soňa vďaka kajaku nepozná chrípku

Príbeh: Z vody hneď do sprchy. Soňa vďaka kajaku nepozná chrípku

10.12.2017
Kajakárka Soňa Stanovská (17) trénuje sedem dní v týždni, či prší, mrzne, alebo fúka severák. Chladná voda a ľadová každodenná sprcha... Čítať viac
 
VIDEO: Chrbát uvoľní rotácia. Takto má správne vyzerať

VIDEO: Chrbát uvoľní rotácia. Takto má správne vyzerať

08.12.2017
Zastavte sa v predvianočnom zhone a natiahnite si chrbát. Ak si budete pravidelne precvičovať chrbticu, môžete sa vyhnúť aj bolestivým... Čítať viac
 
FOTOtréning: Domáci HIIT lepší než beh. Spáli tuky raketovou rýchlosťou

FOTOtréning: Domáci HIIT lepší než beh. Spáli tuky raketovou rýchlosťou

07.12.2017
Nestíhate cvičiť alebo neznášate beh? Dajte si intenzívne kardio pokojne aj vo vašej obývačke. Tabata cviky aktivujú svaly celého... Čítať viac
 
VIDEO: Účinný cvik na zdravú chrbticu, panvu a pevný core

VIDEO: Účinný cvik na zdravú chrbticu, panvu a pevný core

05.12.2017
Pokračujeme sériou pilatesových cvikov pre uvoľnenie chrbtice. Okrem nej sa zameriame aj na panvové dno a celý stred tela. ... Čítať viac
 
FOTO: Najlepšie cviky na ruky. Trénerka radí, ako ich účinne posilňovať

FOTO: Najlepšie cviky na ruky. Trénerka radí, ako ich účinne posilňovať

03.12.2017
Triceps je jeden z menších svalov, ale naučte sa ho posilňovať. Ak tak neurobíte, začnú vám paže postupne ochabovať. Ruky sa oplatí... Čítať viac
 
 

wanda.sk