VIDEO: Zacvičte si výpady vzad. Posilnia stehná a podvihnú zadoček

23.11.2016

Nech už robíte výpad v ktorejkoľvek variante, zapájate stehenné svaly vrátane hamstringov a najmä zadok. Práve výpadom vzad docielite efektívne posilnenie sedacieho svalu.

Pri cviku majte vtiahnuté bruško a zatínajte zadok. Nezabúdajte na dýchanie. Vydychujte pri pohybe z pokľaku do východzej polohy. Necvičte ho príliš dynamicky, sústreďte sa na techniku. Ak ho robíte nesprávne, môžete si privodiť bolesť kolenného kĺbu. Predvedie vám ju osobná trénerka Alexandra Bočková: 

Čítajte aj: Tuk na zadku sa drží ako kliešť. Tieto fitness zásady si s ním poradia 

Autor: iZdravie.sk/ Beata DITTE, VIDEO: vju.sk
Fotogaléria

Ďalšie články z tejto sekcie

FOTO: 5 rehabilitačných cvikov, ktoré dostanú koleno do formy

FOTO: 5 rehabilitačných cvikov, ktoré dostanú koleno do formy

včera
Z nemocnice neodchádzajte bez toho, aby ste vedeli, čo a ako máte doma cvičiť. Ukážeme vám zostavu, ktorú môžete cvičiť aj po totálnej... Čítať viac
 
Radostnejší spôsob chudnutia neexistuje. Urobí s vami hotové divy

Radostnejší spôsob chudnutia neexistuje. Urobí s vami hotové divy

24.04.2017
Tanec rozvíja kontakt so sebou samým, s vlastným telom, a prispieva k zosúladeniu tela a mysle. Treba si len vybrať, ktorý vás bude... Čítať viac
 
Chrbát chce pevné brucho! FOTOtréning Jany Dukátovej s fyzioterapeutkou

Chrbát chce pevné brucho! FOTOtréning Jany Dukátovej s fyzioterapeutkou

23.04.2017
Ak budete cvičiť dvadsať minút denne, dosiahnete veľké pokroky. Majsterku sveta vo vodnom slalome Janu Dukátovú začal pred tromi... Čítať viac
 
VIDEOtréning: Vyskočte na hrazdu! Takto sa maká na pevných bicepsoch

VIDEOtréning: Vyskočte na hrazdu! Takto sa maká na pevných bicepsoch

29.03.2017
Jakub vám dnes predvedie chinupy, ktoré pre vás budú podstatne jednoduchšie ako minulotýždňová verzia zhybov s dlaňami od tela. Čítať viac
 
VIDEO: Zhyb na hrazde. Nevládzete? Jakub poradí, ako sa k nemu dopracovať 

VIDEO: Zhyb na hrazde. Nevládzete? Jakub poradí, ako sa k nemu dopracovať 

22.03.2017
Dnes vám známy tanečník a tréner predvedie pullup, teda klasický zhyb s nadhmatom, ktorým si posilníte chrbát, bicepsy, ramená a brucho.... Čítať viac
 
 

wanda.sk