VIDEOtréning: Vyskočte na hrazdu! Takto sa maká na pevných bicepsoch

29.03.2017

Jakub vám dnes predvedie chinupy, ktoré pre vás budú podstatne jednoduchšie ako minulotýždňová verzia zhybov s dlaňami od tela.

Pri cvičení chinupov sú intenzívne zapojené bicepsy. Telo rovnako ako pri pullupoch, ktorých techniku ste mohli vidieť v minulotýždňovom videu, držte pevné, zapojte pritom zadok i brucho.

Začínate cvičiť? 
Nemajte obavy! Jakub vám opäť predvedie aj verziu podhmatov pre začiatočníkov. Postupne sa dopracujete k tomu, že vám chinupy nebudú robiť najmenší problém. Tak sa poriadne vystrečujte a poďme na to. 

Video: Chinup

Ďalšie VIDEOCVIKY sledujte ► TU! 

Autor: Beata DITTE, VIDEO: vju.sk
Fotogaléria

Ďalšie články z tejto sekcie

FOTO: To vás bude baviť! 7 cvikov pre pevný chrbát

FOTO: To vás bude baviť! 7 cvikov pre pevný chrbát

včera
Slabý chrbát musí cvičiť. Trénerka Lucia Medeková vám ukáže, ako ho zoceliť. Čítať viac
 
FITmanuál pre začiatočníkov: 6 tipov, ako na sebe makať už zajtra

FITmanuál pre začiatočníkov: 6 tipov, ako na sebe makať už zajtra

19.10.2017
Možno len záplava zmätočných a neprehľadných informácií vás celý čas odrádza od toho konečne začať. Spravte si v nich poriadok a pôjde... Čítať viac
 
Na ruky neplatia len činky. Výborne ich posilnia aj jemnejšie pomôcky

Na ruky neplatia len činky. Výborne ich posilnia aj jemnejšie pomôcky

18.10.2017
Hoci ruky teraz zakryjú dlhé rukávy, nepoľavte v tréningu. Posilňovať ich môžete aj doma. Ktorú praktickú pomôcku schováte do zásuvky?... Čítať viac
 
FOTO: Silné koleno sa nezraní. 8x ako ho účinne spevniť

FOTO: Silné koleno sa nezraní. 8x ako ho účinne spevniť

16.10.2017
Svaly okolo kolena sú výborné stabilizátory. Neviete, ako si ich máte posilniť a kto vás pri cvičení skontroluje? Fyzioterapeutka... Čítať viac
 
FOTO: Čo ste dnes urobili pre svoj chrbát? Za tieto cvičenia vám poďakuje

FOTO: Čo ste dnes urobili pre svoj chrbát? Za tieto cvičenia vám poďakuje

15.10.2017
Aby váš chrbát pociťovali efekt, nájdite si čas na cvičenia minimálne dvakrát do týždňa. Ideálne je začať bojovať s bolesťou chrbta... Čítať viac
 
 

wanda.sk