Využívajú pokémonové šialenstvo: Obchodníci si aplikáciu pochvaľujú

21. augusta 2016, 08:30
Tip redakcii

Pokémoni skutočne dobili svet. Kultový seriál chytil druhý dych s príchodom aplikácie Pokémon Go. Tú údajne mnohí využívajú ako marketingový ťah.

Pokémon Go naberá na obrátkach. Dá sa využiť mnohými marketingovými spôsobmi.

Pokémon Go naberá na obrátkach. Dá sa využiť mnohými marketingovými spôsobmi.

Autor: SITA

Hra Pokémon Go sa stáva účinným marketingovým ťahom. Mnohé bary, reštaurácie či obchodíky si ju pochvaľujú.

Mobilná aplikácia prilákala do ulíc množstvo ľudí, ktorí lovia malé virtuálne stvorenia. Reštaurácie tak zarábajú na tzv. smell marketingu.

Trh priniesol so sebou množstvo fanúšikovským produktov s tematikou tejto hry ako hrnčeky a iné upomienkové predmety, na oslavu 20.teho výročia kultových Pokémonov.

Potenciál v aplikácií

Ako napísala agentúra AFP, aj obchodník Corentin Flamand v Paríži si pochvaľuje: ,,Ide to dobre, štvrtý krát za dva týždne musíme doplniť tovar s Pokémon hračkami.“

Okrem produktov však potenciál drieme aj v samotnej aplikácií. Doslova húfy ľudí sa dajú prilákať na rôzne miesta omnoho cielenejšie než by to dokázali klasické formy reklamy.

,,Návnady"

Bary aj reštaurácie údajne platia za ,,návnady“, ktoré hráčov dovedú k novému pokémonovému úlovku, ktorí si potom u nich môžu niečo objednať.

Niektoré reštaurácie či bary dokonca svoje položky v menu pretvárajú tak, aby boli pre lovcov Pokémonov atraktívnejšie. Inšpirovali sa pri tom napríklad samotnými druhmi virtuálnych príšeriek.

Podľa AFP zaplatili japonské úrady tvorcom aplikácie za prilákanie turistov na miesta, ktoré sú zanedbávané a strádajú. 

 
Autor: ves



 
 
Aplikácie 7 plus

 
 
 
Využívajú pokémonové šialenstvo: Obchodníci si aplikáciu pochvaľujú
ves