Dátum: Nedeľa 25.09.2016 Dnes oslavuje: Vladislav Zajtra: Edita

Práve číta: 16884

 

 
  • Poslať e-mailom
  • Vytlačiť článok
  • Facebook
  • Napíšte nám
  • Zdielať s ostatnými

Ako "nakopnúť" chuť do cvičenia

Zdroj: Báječná žena 04. apríl 2012, 10:00

Tri mesiace cvičím vo fitnescentre, 2- až 3-krát do týždňa, prvé tréningy som mala s trénerom, teraz podla tréningového plánu. Mám 30 rokov, 170 cm a 73 kíl. Podarilo sa mi trochu schudnúť, no čakala som, že potom budem viac vládať. Posledné dva týždne mám však pocit, že to s mojou výkonnosťou aj chuťou ide dolu vodou. Čo mám urobiť, aby som sa znovu nakopla? Lenka

Čo na to Július Karabinoš, profesionálny tréner?

Je dobré, že ste si dali vypracovať tréningový plán odborníkovi, aj to, že ste s trénerom odcvičili niekoľko úvodných hodín. Človek, ktorý chce naozaj cvičeniu porozumieť, nepotrebuje dlho cvičiť s trénerom. Čím skôr začnete pri cvikoch používať mozog a riadiť sa pocitmi, tým lepšie. Stagnácia, prípadne nechuť do tréningu sú prirodzené javy. Skôr či neskôr sa s nimi stretne každý. Nie je totiž umenie ísť cvičiť vtedy, keď sa mi chce, ale vtedy, keď sa mi nechce.

Môžete ich prekonať tým, že si, dajme tomu na týždeň, oddýchnete od cvičenia. Alebo zmenou tréningu. Ak ste napríklad robili split, dajte si pár hodín kruhový tréning, a naopak. Prípadne zameňte skladbu svalových skupín alebo poradie cvikov. Dajte si dve hodiny s trénerom alebo pozvite niekoho na spoločný tréning. Najlepšou motiváciou je však cieľ, ktorý musí mať presný termín. Odporúčam vám zapojiť sa do niektorej z motivačných súťaží.


 

Naj z glancu

Pluska video

Koniec nudy v saune!