Dátum: Piatok 09.12.2016 Dnes oslavuje:

Izabela Zajtra: Radúz

 

 

 
  • Poslať e-mailom
  • Vytlačiť článok
  • Facebook
  • Napíšte nám
  • Zdielať s ostatnými

Čo zaberá na široké stehná

Zdroj: Báječná žena 09. mája 2012, 08:00
Foto: Profimedia.sk

Mám 25 rokov, 160 cm. Od základnej školy do svojich osemnástich rokov som sa venovala rokenrolu. Nie som vysoká ani ma netrápi nadváha – no mám pomerne široké stehná, dotýkajú sa jedno o druhé. Sú však skôr pevnejšie ako mľandravé. Rozmýšľam nad cvičením vo fitnescentre, ale neviem, či to má pre mňa zmysel a podarí sa mi cvikmi objem stehien zmenšiť – bojím sa, že to bude skôr naopak. Čo vy na to? Renáta

Čo na to Július Karabinoš, profesionálny tréner?

Rozumným cvičením vo fitnescentre sa vám určite podarí problém hrubších stehien v ich hornej časti odstrániť. Mali by ste sa však vyhýbať cvikom s veľkou záťažou, ako sú napríklad drepy a tlaky na legprese. Uprednostňujte cviky s ľahšou záťažou a vyšším počtom opakovaní, teda 20 až 25. Odporúčam vám predovšetkým znožovanie v sede, unožovanie na obidve strany v stoji na stroji gluteus a roznožovanie v sede. Tieto cviky by ste mali vykonávať dvakrát týždenne v troch sériách. Môžete ich doplniť predkopávaním, zakopávaním a „žabacími“ drepmi s jednoručnou činkou pred telom. Z aeróbnych aktivít by ste však mali vylúčiť korčuľovanie aj stepper, uprednostnite beh na dlhšie trate a bicykel. Nepíšete, akú máte hmotnosť, ale nebude na škodu, ak si upravíte aj stravu.



 

Naj z glancu

Pluska video

Koniec nudy v saune!