Dátum: Štvrtok 08.12.2016 Dnes oslavuje:

Marína Zajtra: Izabela

 

 

 
  • Poslať e-mailom
  • Vytlačiť článok
  • Facebook
  • Napíšte nám
  • Zdielať s ostatnými

Odkedy cvičím, som viac hladná

Zdroj: Báječná žena 21. januára 2012, 08:00
Foto: Profimedia.sk Ilustračná fotografia

Asi pred pol rokom som začala cvičiť. No odvtedy mám pocit, že som viac hladná! Dvakrát do týždňa som vo fitnescentre, raz za týždeň chodím na zumbu. Približne dvakrát do týždňa ma prepadne veľmi silný pocit hladu a len ťažko mu odolávam. A tak si aj o deviatej večer natriem krajec chleba a obložím ho salámou alebo zjem vrecko perníkov. Možno aj preto nechudnem podla mojich predstáv, za celý ten čas som zhodila len 2 kilá. Mám 33 rokov, 170 centimetrov a 61 kíl. Alexandra

Čo na to Július Karabinoš, profesionálny tréner?

Mali by ste robiť viac aeróbny tréning a hlavne by ste sa mali naučiť stravovať zdravo a racionálne. Pri zábavných formách aeróbnych aktivít, ako je napríklad aerobik či zumba, je dôležité, akú máte pulzovú frekvenciu a či až priveľmi nelapáte po dychu. Možno máte pocit, že robíte pre seba dosť, ale možno je to stále málo. Chce to systém a pravidelnosť. Zo začiatku najlepšie pod odborným vedením. Nuž, krajec chleba so salámou a s horčicou nie je najšťastnejším riešením.

A perníky? Načo ich vôbec doma máte? Naučte sa stravovat viackrát za deň a uprednostňujte zdravé potraviny. To znamená bielkoviny – chudé mäso, vajcia, tvaroh, jogurt, ďalej sacharidy v podobe zeleniny, ovocia, ovsených vločiek alebo ryže. Raz za týždeň si doprajte „voľný deň“ a jedzte, čo vám chutí.



 

Naj z glancu

Pluska video

Koniec nudy v saune!