Chystáte sa cvičiť? A viete, ako správne jesť?

12.06.2019
 

S prichádzajúcim letom a samozrejme teplou jarou... chceme všetci chudnúť, a tak je dobré si pred cvičením zobnúť len niečo malé. Vhodné je zjesť len nejakú bielkovinu v podobe bieleho jogurtu, ktorý môžeme pre pocit energie osviežiť jahodou. S ovocím to nepreháňajte, pretože sacharidy by sme mali v tomto prípade konzumovať len v malom množstve. Skúste aspoň 2 hodiny pred cvičením vyradiť zo stravy tuk, aby si ho telo bralo len z vlastných zásob.

Banán ihneď po tréningu
Aby ste sa vyhli vlčiemu hladu po cvičení, noste so sebou vždy niečo na doplnenie chýbajúcej. Po tréningu by ste mali do 30 minút dostať do tela cukor, a to v podobe banánu alebo lyžičky medu na doplnenie glykogénových zásob. Ak ste po silovom tréningu, nemal by chýbať k banánu aj proteín na regeneráciu svalov.

Foto: Shutterstock

VIDEO: Potraviny, ktoré nepatria do chladničky

Autor: bb
FocusMedia
Videorecepty
 

Dobré jedlo

 
 
Chystáte sa cvičiť? A viete, ako správne jesť?
bb