3 / 9
3. Nezabúdajte ani na tuky

Zdravé tuky podporujú spaľovanie, no prospievajú aj nášmu srdcu a cievam. Nájdete ich v orechoch, semienkach alebo panenskom olivovom oleji. Môžete siahnuť takisto po avokáde, ktoré je bohaté na mononenasýtené tuky. Okrem toho je významným zdrojom draslíka a horčíka, ktorý pôsobí priaznivo na nervový systém a svalovú sústavu.  Avokádo je tiež zdravou alternatívou masla, tučných nátierok a dipov.
3. Nezabúdajte ani na tuky Zdravé tuky podporujú spaľovanie, no prospievajú aj nášmu srdcu a cievam. Nájdete ich v orechoch, semienkach alebo panenskom olivovom oleji. Môžete siahnuť takisto po avokáde, ktoré je bohaté na mononenasýtené tuky. Okrem toho je významným zdrojom draslíka a horčíka, ktorý pôsobí priaznivo na nervový systém a svalovú sústavu. Avokádo je tiež zdravou alternatívou masla, tučných nátierok a dipov.
Autor: Shutterstock

Späť na článok: Ploché bruško do plaviek? TOP 7 krokov, s ktorými to pôjde aj vám!