2 / 7
3. Drep s vlastnou hmotnosťou

    Postavte sa na šírku bokov, hrudník je vystretý, pohľad smeruje vpred.
    Ruky držte vystreté pred telom, dlane smerujú nadol.
    Keď klesáte do drepu uistite sa, že sú kolená v línii so špičkami, nie pred nimi!
    Nadýchnite sa a urobte drep do pozície, v ktorej budú stehná rovnobežné s podlahou.
    Nikdy nedrepujte cez špičky, ale cez päty!
    Vydýchnite vo východiskovej pozícii.
    Urobte 15 opakovaní.
3. Drep s vlastnou hmotnosťou Postavte sa na šírku bokov, hrudník je vystretý, pohľad smeruje vpred. Ruky držte vystreté pred telom, dlane smerujú nadol. Keď klesáte do drepu uistite sa, že sú kolená v línii so špičkami, nie pred nimi! Nadýchnite sa a urobte drep do pozície, v ktorej budú stehná rovnobežné s podlahou. Nikdy nedrepujte cez špičky, ale cez päty! Vydýchnite vo východiskovej pozícii. Urobte 15 opakovaní.
Autor: Shutterstock

Späť na článok: GoodNight VIDEOtréning pre sexi bruško a zadok! 15 minút a cupitáte spokojne spať