3 / 10
Iná perspektíva 
Do tréningu si začleňte aj beh po spiatočky a do strán. Zlepšíte koordináciu, perfektne sa natiahnete, zvýšite silu a stabilitu svalov, ktoré pri tomto type pohybu využívate. Rovnako tak posilníte brušné svaly dôležité pre rovnováhu. 

Ako na to?  
Robte len malé kroky. Zadná noha v smere behu striedavo prekrižuje prednú. Raz pred nohou, potom poza.  Ramená majte rozpažené a čo možno nehybné v smere behu. Potom strany vymeňte.  Pri behu pospiatočky sa dívajte vpred. Začnite pomaly a postupne zrýchľujte. Super na koordináciu pohybu! 
Iná perspektíva  Do tréningu si začleňte aj beh po spiatočky a do strán. Zlepšíte koordináciu, perfektne sa natiahnete, zvýšite silu a stabilitu svalov, ktoré pri tomto type pohybu využívate. Rovnako tak posilníte brušné svaly dôležité pre rovnováhu.  Ako na to?  Robte len malé kroky. Zadná noha v smere behu striedavo prekrižuje prednú. Raz pred nohou, potom poza.  Ramená majte rozpažené a čo možno nehybné v smere behu. Potom strany vymeňte.  Pri behu pospiatočky sa dívajte vpred. Začnite pomaly a postupne zrýchľujte. Super na koordináciu pohybu! 
Autor: Shutterstock

Späť na článok: Výhercovia FITNESS diárov tu vás máme! Tiež potrebujete zdravú motiváciu na rok 2019?