3 / 4
Kefír, najlepšie domáci
Hlavný rozdiel od kefíru v porovnaní s bežným jogurtom je, že obsahuje baktérie Lactobacillus kefiranofaciens. Jedným z jeho najpozitívnejších účinkov je zvýšenie hladín serotonínu a tryptofánu, dvoch neurotransmiterov, ktoré najviac ovplyvňujú našu emocionálnu pohodu. Zaradiť si kefír do raňajkového či desiatového menu je skvelá voľba pre každého, no pre toho, kto býva trudnomyseľný a bez nálady, by to mala byť priam povinnosť. A začnete sa opäť usmievať! Najlepší je doma pripravený kefír z mlieka a kefírových baktérií.
Kefír, najlepšie domáci Hlavný rozdiel od kefíru v porovnaní s bežným jogurtom je, že obsahuje baktérie Lactobacillus kefiranofaciens. Jedným z jeho najpozitívnejších účinkov je zvýšenie hladín serotonínu a tryptofánu, dvoch neurotransmiterov, ktoré najviac ovplyvňujú našu emocionálnu pohodu. Zaradiť si kefír do raňajkového či desiatového menu je skvelá voľba pre každého, no pre toho, kto býva trudnomyseľný a bez nálady, by to mala byť priam povinnosť. A začnete sa opäť usmievať! Najlepší je doma pripravený kefír z mlieka a kefírových baktérií.
Autor: Shutterstock.com

Späť na článok: 3 vedecky overené jedlá, ktoré vyladia váš mozog do psychickej pohody