3 / 8
Nadmerný stres spôsobuje zvyšovanie hladín kortizolu, stresového hormónu, ktorý podporuje hlad. Sú dva typy ľudí, jedným v stresových situáciách nechutí a u iných naopak zvyšuje apetít a stres si potláčajú práve jedením. Viaceré štúdie potvrdili, že vystresovaní ľudia majú sklony k prejedaniu a častejšie siahnu po nezdravých jedlách alebo rýchlom občerstvení. Ak ste pod tlakom, skúste namiesto jedenia znížiť stres hlbokým dýchaním, cvičením alebo sa aspoň prejdite na čerstvý vzduch, na vyvetranie hlavy to občas stačí.
Nadmerný stres spôsobuje zvyšovanie hladín kortizolu, stresového hormónu, ktorý podporuje hlad. Sú dva typy ľudí, jedným v stresových situáciách nechutí a u iných naopak zvyšuje apetít a stres si potláčajú práve jedením. Viaceré štúdie potvrdili, že vystresovaní ľudia majú sklony k prejedaniu a častejšie siahnu po nezdravých jedlách alebo rýchlom občerstvení. Ak ste pod tlakom, skúste namiesto jedenia znížiť stres hlbokým dýchaním, cvičením alebo sa aspoň prejdite na čerstvý vzduch, na vyvetranie hlavy to občas stačí.
Autor: Shutterstock

Späť na článok: 8 dôvodov, prečo máte stále hlad. Takto si s ním konečne poradíte