2 / 9
Výskumy nepotvrdili, že rozdeliť si jedlá do menších a častejších porcií, môže ovplyvňuje množstvo kalórií, ktoré napokon spálite. Existujú dokonca štúdie, ktoré ukazujú, že jesť príliš často môže byť skôr na škodu. Je totiž veľmi ťažké rozložiť si jedlo do viacerých porcií tak, aby ste neprekročili kalorickú dávku pôvodných troch jedál. V konečnom dôsledku zjete pri malých porciách viac, akoby ste sa držali pravidla menšieho počtu porcií.  
Výskumy nepotvrdili, že rozdeliť si jedlá do menších a častejších porcií, môže ovplyvňuje množstvo kalórií, ktoré napokon spálite. Existujú dokonca štúdie, ktoré ukazujú, že jesť príliš často môže byť skôr na škodu. Je totiž veľmi ťažké rozložiť si jedlo do viacerých porcií tak, aby ste neprekročili kalorickú dávku pôvodných troch jedál. V konečnom dôsledku zjete pri malých porciách viac, akoby ste sa držali pravidla menšieho počtu porcií.  
Autor: Shutterstock

Späť na článok: 8 mýtov o výžive, ktoré vedci popreli. Aj tomuto veríte?