Kúzelníčka sexi tiel: Trénerka celebrít prezrádza 4 piliere chudnutia bez JOJO efektu

21.07.2017

Emma Thompson je jedna z celebrít, ktoré sa nechali viesť mladučkou Louise Parker a na jej postave to vidieť. Aké sú zásady získania štíhlej figúry?

Metódu fit figúry Louisy Parker si pochvaľujú aj celebrity.

Metódu fit figúry Louisy Parker si pochvaľujú aj celebrity. Autor: Instagram/ @figuremagician

Trénerka mnohých celebrít Louise Parker známa ako Kúzelníčka figúry tvrdí, že vďaka jej metóde schudnete natrvalo, bez návratu kilogramov.

4 základnné piliere

Louisina metóda stojí na 4 pilieroch, ktoré si stanovila nasledovne:

1.pilier: Nalaďte sa na úspech – myslite pozitívne, nepredpokladajte nič iné, len úspech, vizualizujte si svoj úspech, zdržujte sa medzi pozitívnymi a inšpiratívnymi ľuďmi

2.pilier: Jedzte dobre – dávajte si 3 hlavné a 2 menšie jedlá denne, nevynechávajte cukry, tuky ani bielkoviny ale voľte potraviny s nízkym glykemickým indexom, dostatočne pite, asi 2 litre vody denne

3.pilier: Žite pokojne – odstresujte svoje okolie, po 21h sa nevenujte TV, PC, mobilu, spite v noci 7 až 8 hodín, dajte si cez deň 20-minútového šlofíka, urobte si denne čas na drobnú radosť

4.pilier: Cvičte s rozumom – spravte si z cvičenia zvyk, urobte denne aspoň 10.000 krokov, žiadne extrémy a prepínania ale systematický pravidelný pohyb. 

Čítajte aj:

Neničte sa

Podľa Louise je dôležité, aby ste sa na nový spôsob života nastavili a neuvažovali o ňom ako o etape, kedy idete chudnúť. A hlavne, nepočítajte kalórie a nemučte sa zákazmi a príkazmi v oblasti jedla. Dôležité je pripravovať si jedlá s nízkym glykemickým indexom, po ktorých budete mať dlhšie pocit nasýtenosti. Tieto jedlá tiež udržiavajú stabilnú hladinu krvného cukru, ktorého výkyvy zapríčiňujú vlčí hlad.


Foto: Instagram/ @figuremagician
Viac vo FOTOGALÉRII. 

„Treba, aby ste jedli pravidelne a dostali do seba všetky dôležité živiny, tým budete mať dosť bielkovín na budovanie svalov, esenciálnych tukov a tiež vlákniny pre správne fungovanie čriev,“ vysvetľuje úspešná motivátorka a trénerka. Nápady na jedlá nájdete buď na internete na Louisiných web stránkach, alebo skúste nejaké recepty pre diabetikov, ktoré sú založené práve na tom, že majú nízky glykemický index. 

Bojíte sa cukru a kíl navyše? Neverte mýtom a zamerajte sa na podstatné

Žiadne lajdáctvo

Ak sa raz rozhodnete, že chcete byť zdravšia a štíhlejšia, tak už nekľučkujte a nechoďte do extrémov. Pravidelne raňajkujte, poctivo dodržujte návštevy fitka a neodkladajte ich pre rôzne výhovorky. Čoskoro sa pre vás stanú zvykom a bude to ľahšie. Jedlá si pripravujte z čerstvých surovín, nepreháňajte to s ovocím.

Jedálniček


Foto: Instagram/ @figuremagician

Celý fígeľ úspechu je podľa trénerky celebrít spokojná myseľ, pravidelný pohyb a chutné jedlo s nízkym glykemickým indexom.  

  1. Na raňajky si podľa Louise môžete dať napríklad ovsenú kašu posypanú zrnkami granátového jablka a pistáciami.
  2. Desiata môže byť nektárinka narezaná na štvrťky, pričom každý kúsok ovocia je zabalený do pásika prosciutta, alebo špíz z červeného melóna a jahôd s pár praženými orechmi.
  3. Ako obed je vhodný zeleninový tanier – cherry paradajky, brokolica na pare, červená šošovica, syr fetta, na večeru grilované nemastné mäso, fazuľka a zeleninová príloha. Hlavne, aby vám všetko chutilo a jedli ste s radosťou. 

9 šikovných trikov, ako v reštaurácii ušetriť kalórie

Autor: Martina Palovčíková, bd
Fotogaléria

Video

Ďalšie články z tejto sekcie

FOTO: 10x bez stresu a na imunitu. Stačí správna póza

FOTO: 10x bez stresu a na imunitu. Stačí správna póza

17.06.2018
Imunitu sa oplatí posilňovať celý rok. Virózy vás prekvapia aj pri striedaní horúce počasia a búrok. Posilnite sa jogou. Konkrétne... Čítať viac
 
Perfektný VIDEOtréning: Vyformujte si postavu a premasírujte svaly s valcom

Perfektný VIDEOtréning: Vyformujte si postavu a premasírujte svaly s valcom

14.06.2018
Či ste začiatočník alebo máte skúsenosti, jednoduchými cvikmi si zrelaxujete celé telo. Čítať viac
 
VIDEO: Idete na spinning, crossfit alebo HIIT? Prípadov s nebezpečným CRUSH syndrómom pribúda!

VIDEO: Idete na spinning, crossfit alebo HIIT? Prípadov s nebezpečným CRUSH syndrómom pribúda!

13.06.2018
Chcete na sebe tvrdo makať? Zadržte! Lekári hlásia vzrastajúci počet pacientov so život ohrozujúcimi poškodeniami svalových buniek.... Čítať viac
 
Opúchajú vám nohy? Naučte sa správne rozhýbať lymfu!

Opúchajú vám nohy? Naučte sa správne rozhýbať lymfu!

09.06.2018
Správne fungovanie lymfatického systému potrebuje akciu. Aj prešľapovať na mieste je lepšie než sedieť. A nielen vtedy, ak sa vám... Čítať viac
 
VIDEO: TOP cviky na vnútornú stranu stehien. Odštartujte leto v bikinách

VIDEO: TOP cviky na vnútornú stranu stehien. Odštartujte leto v bikinách

07.06.2018
Na vylepšovanie postavy nikdy nie je neskoro. Vnútornú stranu stehien sa oplatí formovať, hoci netrpíte nadváhou. Aj pre tento tréning... Čítať viac
 
 

wanda.sk

Kúzelníčka sexi tiel: Trénerka celebrít prezrádza 4 piliere chudnutia bez JOJO efektu
Martina Palovčíková
bd