Kúzelníčka sexi tiel: Trénerka celebrít prezrádza 4 piliere chudnutia bez JOJO efektu

21.07.2017

Emma Thompson je jedna z celebrít, ktoré sa nechali viesť mladučkou Louise Parker a na jej postave to vidieť. Aké sú zásady získania štíhlej figúry?

Metódu fit figúry Louisy Parker si pochvaľujú aj celebrity.

Metódu fit figúry Louisy Parker si pochvaľujú aj celebrity. Autor: Instagram/ @figuremagician

Trénerka mnohých celebrít Louise Parker známa ako Kúzelníčka figúry tvrdí, že vďaka jej metóde schudnete natrvalo, bez návratu kilogramov.

4 základnné piliere

Louisina metóda stojí na 4 pilieroch, ktoré si stanovila nasledovne:

1.pilier: Nalaďte sa na úspech – myslite pozitívne, nepredpokladajte nič iné, len úspech, vizualizujte si svoj úspech, zdržujte sa medzi pozitívnymi a inšpiratívnymi ľuďmi

2.pilier: Jedzte dobre – dávajte si 3 hlavné a 2 menšie jedlá denne, nevynechávajte cukry, tuky ani bielkoviny ale voľte potraviny s nízkym glykemickým indexom, dostatočne pite, asi 2 litre vody denne

3.pilier: Žite pokojne – odstresujte svoje okolie, po 21h sa nevenujte TV, PC, mobilu, spite v noci 7 až 8 hodín, dajte si cez deň 20-minútového šlofíka, urobte si denne čas na drobnú radosť

4.pilier: Cvičte s rozumom – spravte si z cvičenia zvyk, urobte denne aspoň 10.000 krokov, žiadne extrémy a prepínania ale systematický pravidelný pohyb. 

Čítajte aj:

Neničte sa

Podľa Louise je dôležité, aby ste sa na nový spôsob života nastavili a neuvažovali o ňom ako o etape, kedy idete chudnúť. A hlavne, nepočítajte kalórie a nemučte sa zákazmi a príkazmi v oblasti jedla. Dôležité je pripravovať si jedlá s nízkym glykemickým indexom, po ktorých budete mať dlhšie pocit nasýtenosti. Tieto jedlá tiež udržiavajú stabilnú hladinu krvného cukru, ktorého výkyvy zapríčiňujú vlčí hlad.


Foto: Instagram/ @figuremagician
Viac vo FOTOGALÉRII. 

„Treba, aby ste jedli pravidelne a dostali do seba všetky dôležité živiny, tým budete mať dosť bielkovín na budovanie svalov, esenciálnych tukov a tiež vlákniny pre správne fungovanie čriev,“ vysvetľuje úspešná motivátorka a trénerka. Nápady na jedlá nájdete buď na internete na Louisiných web stránkach, alebo skúste nejaké recepty pre diabetikov, ktoré sú založené práve na tom, že majú nízky glykemický index. 

Bojíte sa cukru a kíl navyše? Neverte mýtom a zamerajte sa na podstatné

Žiadne lajdáctvo

Ak sa raz rozhodnete, že chcete byť zdravšia a štíhlejšia, tak už nekľučkujte a nechoďte do extrémov. Pravidelne raňajkujte, poctivo dodržujte návštevy fitka a neodkladajte ich pre rôzne výhovorky. Čoskoro sa pre vás stanú zvykom a bude to ľahšie. Jedlá si pripravujte z čerstvých surovín, nepreháňajte to s ovocím.

Jedálniček


Foto: Instagram/ @figuremagician

Celý fígeľ úspechu je podľa trénerky celebrít spokojná myseľ, pravidelný pohyb a chutné jedlo s nízkym glykemickým indexom.  

  1. Na raňajky si podľa Louise môžete dať napríklad ovsenú kašu posypanú zrnkami granátového jablka a pistáciami.
  2. Desiata môže byť nektárinka narezaná na štvrťky, pričom každý kúsok ovocia je zabalený do pásika prosciutta, alebo špíz z červeného melóna a jahôd s pár praženými orechmi.
  3. Ako obed je vhodný zeleninový tanier – cherry paradajky, brokolica na pare, červená šošovica, syr fetta, na večeru grilované nemastné mäso, fazuľka a zeleninová príloha. Hlavne, aby vám všetko chutilo a jedli ste s radosťou. 

9 šikovných trikov, ako v reštaurácii ušetriť kalórie

Autor: Martina Palovčíková, bd
Fotogaléria

Video

Ďalšie články z tejto sekcie

FOTOtréning s Martinom Šmahelom: Zaveste sa a posilnite brucho!

FOTOtréning s Martinom Šmahelom: Zaveste sa a posilnite brucho!

16.08.2018
Ak sa zavesíte na hrazdu, natiahnete si výborne chrbát. Potom stačí zdvihnúť nohy a začnete s posilňovaním brucha. Čítať viac
 
Ušetria čas a vylepšia kondičku. Kolobežky sú opäť v kurze

Ušetria čas a vylepšia kondičku. Kolobežky sú opäť v kurze

04.08.2018
Na dvoch kolesách si výborne posilníte nohy i chrbát. Nezabudnite však striedať nohy, inak si koledujete o problémy. Čítať viac
 
Sedavú prácu si odskáču aj kĺby. Prekonajte pohodlie a kompenzujte!

Sedavú prácu si odskáču aj kĺby. Prekonajte pohodlie a kompenzujte!

03.08.2018
Najväčšie problémy pre chrbticu a kĺby spôsobí dlhé sedenie, najmä v práci. V ohrozenej skupine sú hlavne kolená, ramená, členky... Čítať viac
 
8 úžasných vecí, ktoré s vami urobí plávanie. Potešíme hlavne vás, dámy!

8 úžasných vecí, ktoré s vami urobí plávanie. Potešíme hlavne vás, dámy!

01.08.2018
Je jedno, či si vyberiete bazén, jazero alebo more. Dôležité je hýbať sa a rozcvičiť si nielen svaly, ale aj mozog a pľúca. Čítať viac
 
TEST športových podprseniek sklamal. 4 zásady, s ktorými si vyberiete správnu

TEST športových podprseniek sklamal. 4 zásady, s ktorými si vyberiete správnu

30.07.2018
Predstavte si, že hráte volejbal alebo beháte v klasickej podprsenke. Asi by vás dosť obmedzovala, necítili by ste sa komfortne a nepodali... Čítať viac
 
 

wanda.sk

Kúzelníčka sexi tiel: Trénerka celebrít prezrádza 4 piliere chudnutia bez JOJO efektu
Martina Palovčíková
bd