predplatne
 

Kúzelníčka sexi tiel: Trénerka celebrít prezrádza 4 piliere chudnutia bez JOJO efektu

21.07.2017

Emma Thompson je jedna z celebrít, ktoré sa nechali viesť mladučkou Louise Parker a na jej postave to vidieť. Aké sú zásady získania štíhlej figúry?

Metódu fit figúry Louisy Parker si pochvaľujú aj celebrity.

Metódu fit figúry Louisy Parker si pochvaľujú aj celebrity. Autor: Instagram/ @figuremagician

Trénerka mnohých celebrít Louise Parker známa ako Kúzelníčka figúry tvrdí, že vďaka jej metóde schudnete natrvalo, bez návratu kilogramov.

4 základnné piliere

Louisina metóda stojí na 4 pilieroch, ktoré si stanovila nasledovne:

1.pilier: Nalaďte sa na úspech – myslite pozitívne, nepredpokladajte nič iné, len úspech, vizualizujte si svoj úspech, zdržujte sa medzi pozitívnymi a inšpiratívnymi ľuďmi

2.pilier: Jedzte dobre – dávajte si 3 hlavné a 2 menšie jedlá denne, nevynechávajte cukry, tuky ani bielkoviny ale voľte potraviny s nízkym glykemickým indexom, dostatočne pite, asi 2 litre vody denne

3.pilier: Žite pokojne – odstresujte svoje okolie, po 21h sa nevenujte TV, PC, mobilu, spite v noci 7 až 8 hodín, dajte si cez deň 20-minútového šlofíka, urobte si denne čas na drobnú radosť

4.pilier: Cvičte s rozumom – spravte si z cvičenia zvyk, urobte denne aspoň 10.000 krokov, žiadne extrémy a prepínania ale systematický pravidelný pohyb. 

Čítajte aj:

Neničte sa

Podľa Louise je dôležité, aby ste sa na nový spôsob života nastavili a neuvažovali o ňom ako o etape, kedy idete chudnúť. A hlavne, nepočítajte kalórie a nemučte sa zákazmi a príkazmi v oblasti jedla. Dôležité je pripravovať si jedlá s nízkym glykemickým indexom, po ktorých budete mať dlhšie pocit nasýtenosti. Tieto jedlá tiež udržiavajú stabilnú hladinu krvného cukru, ktorého výkyvy zapríčiňujú vlčí hlad.


Foto: Instagram/ @figuremagician
Viac vo FOTOGALÉRII. 

„Treba, aby ste jedli pravidelne a dostali do seba všetky dôležité živiny, tým budete mať dosť bielkovín na budovanie svalov, esenciálnych tukov a tiež vlákniny pre správne fungovanie čriev,“ vysvetľuje úspešná motivátorka a trénerka. Nápady na jedlá nájdete buď na internete na Louisiných web stránkach, alebo skúste nejaké recepty pre diabetikov, ktoré sú založené práve na tom, že majú nízky glykemický index. 

Bojíte sa cukru a kíl navyše? Neverte mýtom a zamerajte sa na podstatné

Žiadne lajdáctvo

Ak sa raz rozhodnete, že chcete byť zdravšia a štíhlejšia, tak už nekľučkujte a nechoďte do extrémov. Pravidelne raňajkujte, poctivo dodržujte návštevy fitka a neodkladajte ich pre rôzne výhovorky. Čoskoro sa pre vás stanú zvykom a bude to ľahšie. Jedlá si pripravujte z čerstvých surovín, nepreháňajte to s ovocím.

Jedálniček


Foto: Instagram/ @figuremagician

Celý fígeľ úspechu je podľa trénerky celebrít spokojná myseľ, pravidelný pohyb a chutné jedlo s nízkym glykemickým indexom.  

  1. Na raňajky si podľa Louise môžete dať napríklad ovsenú kašu posypanú zrnkami granátového jablka a pistáciami.
  2. Desiata môže byť nektárinka narezaná na štvrťky, pričom každý kúsok ovocia je zabalený do pásika prosciutta, alebo špíz z červeného melóna a jahôd s pár praženými orechmi.
  3. Ako obed je vhodný zeleninový tanier – cherry paradajky, brokolica na pare, červená šošovica, syr fetta, na večeru grilované nemastné mäso, fazuľka a zeleninová príloha. Hlavne, aby vám všetko chutilo a jedli ste s radosťou. 

9 šikovných trikov, ako v reštaurácii ušetriť kalórie

Autor: Martina Palovčíková, bd
Fotogaléria

Video

Ďalšie články z tejto sekcie

VIDEO: Potrebujete posilniť ruky? Vyskúšajte rozvlniť laná

VIDEO: Potrebujete posilniť ruky? Vyskúšajte rozvlniť laná

15.01.2019
Naoko jednoduchá pomôcka vám môže poskytnúť pestrý tréning. Pomôže vám vylepšiť najmä vrch tela. Čítať viac
 
Začali ste cvičiť? S týmito radami vytrváte a nevzdáte to!

Začali ste cvičiť? S týmito radami vytrváte a nevzdáte to!

14.01.2019
V januári zvyknú telocvične, fitká či posilňovne praskať vo švíkoch. Novoročné predsavzatia ženú ľudí cvičiť a zhadzovať kilá. Ako... Čítať viac
 
Čo sa oplatí chrumkať pred tréningom? Správne potraviny vám zlepšia výkon!

Čo sa oplatí chrumkať pred tréningom? Správne potraviny vám zlepšia výkon!

09.01.2019
Netrénujte s prázdnym žalúdkom, energia vám bude chýbať. Stačí si naservírovať správne jedlo a potešíte postavu i svaly. Čítať viac
 
Triky na správne držanie chrbta. Pri najdôležitejšom môžete ležať

Triky na správne držanie chrbta. Pri najdôležitejšom môžete ležať

07.01.2019
Zlé držanie tela je priamou cestou k bolestiam chrbta, kĺbov či nôh. Ak si osvojíte pár drobností, môžete patriť k šťastlivcom, ktorí... Čítať viac
 
Lenivosť premôže SUPER pesnička. Ako si vybrať hudbu na tréning?

Lenivosť premôže SUPER pesnička. Ako si vybrať hudbu na tréning?

04.01.2019
Počujete obľúbenú pesničku a už si dupkáte nohou alebo začnete vlniť bokmi. Hudba je motivačná a platí to aj pre šport. Čítať viac
 
 

wanda.sk

Kúzelníčka sexi tiel: Trénerka celebrít prezrádza 4 piliere chudnutia bez JOJO efektu
Martina Palovčíková
bd