VIDEO: TOP cviky na vnútornú stranu stehien. Odštartujte leto v bikinách

07.06.2018

Na vylepšovanie postavy nikdy nie je neskoro. Vnútornú stranu stehien sa oplatí formovať, hoci netrpíte nadváhou. Aj pre tento tréning je dôležitá pravidelnosť, s cvičením to však netreba preháňať.

Spevnenie postavy nikdy nie je na škodu.

Spevnenie postavy nikdy nie je na škodu.Autor: Shutterstock

Túžite si spevniť vnútornú stranu stehien? Bez cvičenia to nepôjde. Ak ste so zvyškom tela spokojní, stačí spevniť svalstvo a obvod stehien bude ihneď lichotivejší. Neposilňujte každý deň. Medzi dvoma tréningami na tú istú partiu si vždy doprajte minimálne deň prestávku. Ak nechcete pauzu, vyberte si inú, napríklad vytrvalostnú aktivitu. Vhodné je plávanie, bicyklovanie alebo rýchla chôdza. Hoci vás trápi vnútorná strana stehien, nezabúdajte aj na ostatné svalové partie. 

Potrebujú spevniť?

To, či sú vaše vnútorné stehenné svaly dostatočne pevné, vám pomôže odhaliť jednoduchý test. Ľahnite si na chrbát. Nohami zachyťte medicinbal, postačí približne dvojkilový. Zdvihnite ho zo zeme len pomocou nôh. Pár sekúnd sa ho snažte udržať nad zemou. Pokiaľ vám to ide ťažko alebo medicinbal vôbec nezdvihnete, potrebujete posilniť vnútornú stranu stehien. Posilniť vám ich pomôže aj tento cvik. Zo začiatku sa však snažte zdvihnúť ľahšie lopty. 

FOTO: Čo ste dnes urobili pre svoj chrbát? Za tieto cvičenia vám poďakuje

Ako sumo

Najlepší efekt dosiahnete, ak si na posilňovanie nájdete čas minimálne 2-krát do týždňa. Prvé výsledky sa dostavia približne po mesiaci cvičenia. Ktoré cviky ešte zaberajú na vnútornú stranu stehien? Napríklad takzvaný sumo drep. Postavte sa do širšieho stoja rozkročného a prejdite do drepu. Kolená sa nemôžu dostať pred špičky ani v krajnej polohe. Zaberie aj ďalší cvik. Sadnite si na zem, vystrite nohy, mierne sa zakloňte. Potom zdvihnite zo zeme pravú nohu. Pozíciu chvíľu držte, potom nohu uvoľnite a cvičte ľavou. Každý cvik opakujte minimálne 10-krát.

Sledujte ďalšie efektívne cviky na stehná


Zdroj: youtube.com/Vitality Advocate

VIDEOtréningy: 

Autor: Katarína Posluchová
Fotogaléria

Video

Ďalšie články z tejto sekcie

Ušetria čas a vylepšia kondičku. Kolobežky sú opäť v kurze

Ušetria čas a vylepšia kondičku. Kolobežky sú opäť v kurze

04.08.2018
Na dvoch kolesách si výborne posilníte nohy i chrbát. Nezabudnite však striedať nohy, inak si koledujete o problémy. Čítať viac
 
Sedavú prácu si odskáču aj kĺby. Prekonajte pohodlie a kompenzujte!

Sedavú prácu si odskáču aj kĺby. Prekonajte pohodlie a kompenzujte!

03.08.2018
Najväčšie problémy pre chrbticu a kĺby spôsobí dlhé sedenie, najmä v práci. V ohrozenej skupine sú hlavne kolená, ramená, členky... Čítať viac
 
8 úžasných vecí, ktoré s vami urobí plávanie. Potešíme hlavne vás, dámy!

8 úžasných vecí, ktoré s vami urobí plávanie. Potešíme hlavne vás, dámy!

01.08.2018
Je jedno, či si vyberiete bazén, jazero alebo more. Dôležité je hýbať sa a rozcvičiť si nielen svaly, ale aj mozog a pľúca. Čítať viac
 
TEST športových podprseniek sklamal. 4 zásady, s ktorými si vyberiete správnu

TEST športových podprseniek sklamal. 4 zásady, s ktorými si vyberiete správnu

30.07.2018
Predstavte si, že hráte volejbal alebo beháte v klasickej podprsenke. Asi by vás dosť obmedzovala, necítili by ste sa komfortne a nepodali... Čítať viac
 
FOTO: Pevné brucho vďaka lopte. Cviky potešia aj chrbát

FOTO: Pevné brucho vďaka lopte. Cviky potešia aj chrbát

28.07.2018
Na fitlopte nemusíte len sedieť. Vykotúľajte ju spod stola a pripravte si plnohodnotný tréning. Posilňovanie na fitlopte odľahčí... Čítať viac
 
 

wanda.sk

VIDEO: TOP cviky na vnútornú stranu stehien. Odštartujte leto v bikinách
Katarína Posluchová