predplatne
 
Zdravie

Vytvarujte si dokonalé brucho s Jennifer Lopez. Jej 3 NAJ cviky!

02.07.2019

Päťdesiatka na krku, ale krivky mladice. Speváčka, tanečníka a herečka sa stále udržujte v perfektnej forme.

Pri pohľade na Jennifer len ťažko uveríte, že bude mať o chvíľu päťdesiat.

Pri pohľade na Jennifer len ťažko uveríte, že bude mať o chvíľu päťdesiat.Autor: Getty Images

Jedným z trénerom Jennifer Lopez je aj David Kirsch, ktorý zostavuje tréningové plány aj iným hviezdam. Trénuje s ním najmä vtedy, keď sa zdržuje v New Yorku. Mama 11-ročných dvojičiek Emmy a Maxa, si dáva pozor na dôkladný pitný režim, najmä pred tréningom. Zaujímavosťou je, že už pred rokmi sa vzdala kofeínu a alkoholu. So šálkou kávy by ste u Jennifer veru nepochodili. 

Vo dvojici

Tanec už bude navždy pevnou súčasťou jej života, aby mohla na javisku podať stopercentné výkony, musí sa cielene udržiavať v kondícii. To robí aj vďaka posilňovaniu. Aktivity však rada strieda. Pohyb však miluje aj jej snúbenec bývalý baseballista Alex Rodriguez. Preto ich často vídať vo fitkách spoločne. Nedávno napríklad využili možnosť trénovať v super vybavenom centre dallaských kovbojov, hráčov amerického futbalu. Ukážky z tréningov dvojica často zverejňuje na sociálnych sieťach. 


Zdroj videa: Instagram@jlo

Ak si chce udržať vytvarované brušné svaly, siahne po cvikoch overeného Davida Kirscha. Ktoré má najradšej Jennifer Lopez?


Cvičenie patrí k jej životnému štýlu. Foto: Instagram@jlo

1. Zaveste sa na hrazdu a s výdychom priťahujte kolená k hrudníku. Nohy opäť vystrite a opakujte 10- až 15-krát. Cvik môžete prípadne aj obmeniť tak, že budete zdvíhať vystreté nohy. Dostať by ste sa mali do takej výšky, aby ste medzi nohami a trupom udržali približne pravý uhol. 

2. Na druhý cvik budete potrebovať väčší medicinbal. Prejdite do planku tak, že ruky budete ma vyložené na lopte. Spevnite celé telo, zadok držte v jednej rovine z telom. Potom priťahujte po bočnej strane pravé koleno z vonkajšej strany k pravému lakťu a naopak. Opakujte 15-krát každou nohou.

Foto: Shutterstock

Celý stred tela vrátane paží si precvičíte pri ďalšom cviku. Ľahnite si na chrbát, do rúk chyťte medicinbal a vzpažte. Nadýchnite sa a s výdychom zdvihnite trup i nohy zo zeme, ako by ste robil sklapačky. Opakujte 15-krát. 


Na začiatku môžete cvičiť aj bez závažia. Foto: Shutterstock

Čítajte aj:

Autor: Katarína Posluchová
Fotogaléria
FocusMedia

Video

Ďalšie články z tejto sekcie

VIDEOcvičenie: Zbohom silné stehná. TOP 5 cvičení, ktoré ťa dostanú do formy

VIDEOcvičenie: Zbohom silné stehná. TOP 5 cvičení, ktoré ťa dostanú do formy

17.10.2019
Aj vás trápia trasúce sa stehná? Chcete si vypracovať štíhle nohy? Spoznajte 5 cvikov, ktoré vám v boji proti silným stehnám zaručene... Čítať viac
 
Máte problém so zaspávaním? Pomôže vám ľahké cvičenie

Máte problém so zaspávaním? Pomôže vám ľahké cvičenie

16.10.2019
Ľahnete si do postele a spánok neprichádza. Uvoľnite celé telo pozíciami z jogy. Zvládnu ich aj začiatočníci. Čítať viac
 
7 SUPER cvikov, ktoré spevnia spodné brucho. Tréning začína

7 SUPER cvikov, ktoré spevnia spodné brucho. Tréning začína

13.10.2019
Pevné svalstvo v oblasti podbrušia vám vykúzli dokonalý stred tela. Na pevné brucho vám určite nepostačí jeden cvik. Pri pestrom tréningu... Čítať viac
 
VIDEO: Trénerka radí, uvoľnite sa po práci s jednoduchým cvikom

VIDEO: Trénerka radí, uvoľnite sa po práci s jednoduchým cvikom

11.10.2019
Osobná trénerka Lucia Medeková vám ukáže cvik vhodný pre uvoľnenie napätia po celom dni v práci, ale aj na začiatku dňa či akéhokoľvek... Čítať viac
 
Beháte a váha vám neklesá? Niekde robíte chybu! Možno je to práve táto maličkosť

Beháte a váha vám neklesá? Niekde robíte chybu! Možno je to práve táto maličkosť

09.10.2019
Začali ste behať, ale efekt v podobe chudnutia sa nedostavuje? Asi niečo robíte nesprávne. Pozrite sa na to, čo by to mohlo byť. Čítať viac
 
 

wanda.sk

Vytvarujte si dokonalé brucho s Jennifer Lopez. Jej 3 NAJ cviky!
Katarína Posluchová