predplatne
 
Zdravie

Vytvarujte si dokonalé brucho s Jennifer Lopez. Jej 3 NAJ cviky!

02.07.2019

Päťdesiatka na krku, ale krivky mladice. Speváčka, tanečníka a herečka sa stále udržujte v perfektnej forme.

Pri pohľade na Jennifer len ťažko uveríte, že bude mať o chvíľu päťdesiat.

Pri pohľade na Jennifer len ťažko uveríte, že bude mať o chvíľu päťdesiat.Autor: Getty Images

Jedným z trénerom Jennifer Lopez je aj David Kirsch, ktorý zostavuje tréningové plány aj iným hviezdam. Trénuje s ním najmä vtedy, keď sa zdržuje v New Yorku. Mama 11-ročných dvojičiek Emmy a Maxa, si dáva pozor na dôkladný pitný režim, najmä pred tréningom. Zaujímavosťou je, že už pred rokmi sa vzdala kofeínu a alkoholu. So šálkou kávy by ste u Jennifer veru nepochodili. 

Vo dvojici

Tanec už bude navždy pevnou súčasťou jej života, aby mohla na javisku podať stopercentné výkony, musí sa cielene udržiavať v kondícii. To robí aj vďaka posilňovaniu. Aktivity však rada strieda. Pohyb však miluje aj jej snúbenec bývalý baseballista Alex Rodriguez. Preto ich často vídať vo fitkách spoločne. Nedávno napríklad využili možnosť trénovať v super vybavenom centre dallaských kovbojov, hráčov amerického futbalu. Ukážky z tréningov dvojica často zverejňuje na sociálnych sieťach. 


Zdroj videa: Instagram@jlo

Ak si chce udržať vytvarované brušné svaly, siahne po cvikoch overeného Davida Kirscha. Ktoré má najradšej Jennifer Lopez?


Cvičenie patrí k jej životnému štýlu. Foto: Instagram@jlo

1. Zaveste sa na hrazdu a s výdychom priťahujte kolená k hrudníku. Nohy opäť vystrite a opakujte 10- až 15-krát. Cvik môžete prípadne aj obmeniť tak, že budete zdvíhať vystreté nohy. Dostať by ste sa mali do takej výšky, aby ste medzi nohami a trupom udržali približne pravý uhol. 

2. Na druhý cvik budete potrebovať väčší medicinbal. Prejdite do planku tak, že ruky budete ma vyložené na lopte. Spevnite celé telo, zadok držte v jednej rovine z telom. Potom priťahujte po bočnej strane pravé koleno z vonkajšej strany k pravému lakťu a naopak. Opakujte 15-krát každou nohou.

Foto: Shutterstock

Celý stred tela vrátane paží si precvičíte pri ďalšom cviku. Ľahnite si na chrbát, do rúk chyťte medicinbal a vzpažte. Nadýchnite sa a s výdychom zdvihnite trup i nohy zo zeme, ako by ste robil sklapačky. Opakujte 15-krát. 


Na začiatku môžete cvičiť aj bez závažia. Foto: Shutterstock

Čítajte aj:

Autor: Katarína Posluchová
Fotogaléria
FocusMedia

Video

Ďalšie články z tejto sekcie

Schudnete na bicykli?! 8 tipov, s ktorými sa vám to určite podarí

Schudnete na bicykli?! 8 tipov, s ktorými sa vám to určite podarí

dnes
Jazdíte, pretože to máte radi? Alebo chcete zhodiť pár kíl? Bicyklovanie je skvelá voľba!  Čítať viac
 
Máte na bruchu tuk, aj keď športujete? Odpovedzte si na 4 otázky

Máte na bruchu tuk, aj keď športujete? Odpovedzte si na 4 otázky

17.07.2019
Pravidelne cvičíte vo fitcentre alebo beháte v parku, snažíte sa málo jesť. Aj tak sa neviete zbaviť tukových vankúšov v brušných partiách.... Čítať viac
 
VIDEOtréning: Ohlásili sa kríže? Zachrániť vás môže strečing

VIDEOtréning: Ohlásili sa kríže? Zachrániť vás môže strečing

16.07.2019
Dlhšia cesta na dovolenku, balenie kufrov, ale i polievanie v záhrade či sedenie v klimatizovaných miestnostiach dajú chrbtu zabrať.... Čítať viac
 
Tvárová joga: Túžite po krásnej pleti bez vrások? Stačia vám tieto 4 cvičenia

Tvárová joga: Túžite po krásnej pleti bez vrások? Stačia vám tieto 4 cvičenia

12.07.2019
Je jednou z najprirodzenejších, lacných a zdravých alternatív, ako s vráskami zatočiť a spevniť ochabnuté svalstvo na tvári. Neveríte?... Čítať viac
 
VIDEOtréning: Ako pri plávaní na chrbte používať ruky

VIDEOtréning: Ako pri plávaní na chrbte používať ruky

11.07.2019
Pre kondíciu a zdravé telo je dôležité občas niečo urobiť. A najlepšie je, keď vás to aj baví a pohyb je príjemný. O chrbticu, celú kostru... Čítať viac
 
 

wanda.sk

Vytvarujte si dokonalé brucho s Jennifer Lopez. Jej 3 NAJ cviky!
Katarína Posluchová