predplatne
 

Stopnite prejedanie! 10 rád na zdravé potlačenie chuti do jedla

08.10.2018

V lekárňach nájdete viacero prípravkov, ktoré sľubujú potlačiť chuť do jedla. Ale načo míňať? Sú aj prirodzenejšie a zdravšie metódy, ktoré vám môžu pomôcť.

Zníženie množstva zjedených kalórií je najlepšia cesta k chudnutiu. Hlad potlačíte viacerými fintami.

Zníženie množstva zjedených kalórií je najlepšia cesta k chudnutiu. Hlad potlačíte viacerými fintami.Autor: Shutterstock.com

Ak by ste radi schudli ale vašim zásadným problémom je, že nedokážete menej jesť, skúste niektorý z nasledujúcich tipov, ktoré by vám v tomto smere mohli pomôcť potlačiť chuť do jedla.

1. Jedzte viac bielkovín a zdravých tukov

V porovnaní so sacharidmi vás proteíny zasýtia na dlhší čas. Medzi potraviny, ktoré majú túto dobrú vlastnosť, patria napríklad vajíčka, chudé mäso, fazuľa, hrach, produkty zo sóje, grécky jogurt. A tiež orechy, semienka, avokádo.

Ďalšie tipy ►►►

Predchádzajúca strana 1 / 10 Nasledujúca strana
Fotogaléria

Video

Ďalšie články z tejto sekcie

Gambler, ktorý prestal tipovať, chce pomôcť zmeniť zákony

Gambler, ktorý prestal tipovať, chce pomôcť zmeniť zákony

dnes
Alkoholu sa dá v živote vyhnúť, ale ako sa chcete vyhnúť peniazom? Abstinujúci gambler Rasťo prekonal ťažkú cestu od závislosti na... Čítať viac
 
Chcete byť zdravší a spokojnejší? Začnite hneď! Objímaním a túlením sa

Chcete byť zdravší a spokojnejší? Začnite hneď! Objímaním a túlením sa

včera
Existuje celý rad dobrých dôvodov na to, aby ste sa dotýkali, objímali a bozkávali s ľuďmi, ktorých máte radi. Tieto prejavy náklonnosti... Čítať viac
 
3 kroky ako uvoľniť nos bez kvapiek. Stačia vám 2 minúty!

3 kroky ako uvoľniť nos bez kvapiek. Stačia vám 2 minúty!

včera
Vyskúšajte fajn trik, ako si ho rýchlo uvoľniť bez nosového spreja či kvapiek. Čítať viac
 
Bývate medzi 13. až 16. hodinou malátni? V tomto čase je to príznak choroby!

Bývate medzi 13. až 16. hodinou malátni? V tomto čase je to príznak choroby!

18.10.2018
Únava v tomto čase je jedným z príznakov nebezpečného, ale liečiteľného ochorenia. Ak okrem nej cítite aj iné, choďte čo najskôr k lekárovi.... Čítať viac
 
Sebavedomie je len trik! 5 tipov a 3 minúty denne vám ho zvýšia

Sebavedomie je len trik! 5 tipov a 3 minúty denne vám ho zvýšia

18.10.2018
Neustále máte pocit, že musíte ostatných doháňať bez ohľadu na to, čo ste už dokázali? Stop! Zmeňte perspektívu. Čítať viac
 
 

wanda.sk

Stopnite prejedanie! 10 rád na zdravé potlačenie chuti do jedla
Martina Palovčíková