predplatne
 

VIDEO: Vytvarujte si štíhle stehná. Aj tieto zmeny v strave pomôžu

23.07.2018

Stehná vedia spôsobiť vrásky na čele. Aj nohy potrebujú správny jedálny lístok.

Stehná patria k najproblematickejším partiám.

Stehná patria k najproblematickejším partiám.Autor: Shutterstock

Potrebujete trochu zhodiť? Vsaďte na strukoviny. Hrach, fazuľa, šošovica obsahujú množstvo bielkovín a vlákniny, navyše majú len málo kalórií. Hoci strukoviny obsahujú sacharidy, nemusíte sa ich obávať. Práve naopak sú výborným zdrojom energie, keďže cukry sa do krvi uvoľňujú pomaly. Po konzumácii strukovín, budete mať dlhšie pocit sýtosti a zbavíte si i návalov vlčieho hladu. Na škodu nie sú ani vitamíny skupiny B alebo železo, horčík či zinok, ktoré strukoviny obsahujú. 

12 FIT stratégií proti celulitíde. Trénerka radí, ako sa jej rýchlo zbaviť

Ryby na tanier

Ďalšou potravinou, ktorá by nemala chýbať na vašom tanieri sú ryby. Omega-3 mastné kyseliny sú zdraviu prospešné a štúdie navyše ukázali, že ich pravidelný príjem pomáha spaľovať tuk. Ryby obsahujú aj jód, ktorý je dôležitý pre správne fungovanie štítnej žľazy. Ak je jej činnosť narušená, odzrkadlí sa to i na metabolizme a stúpajúcej hmotnosti. Bielkoviny, ktoré obsahuje rybacie mäso sú ľahko stráviteľné. Na tanier si ich servírujte 2- až 3-krát do týždňa. Prospejú nielen štíhlym nohám.

Zabudnite na beh a diéty! Toto robte 2 x týždenne a nepriberiete ani po 40-ke

Uvarte si vajíčko 

Pripravte si varené vajíčka. Prečo? Výskumy ukázali, že po konzumácii vajíčka zostanete sýty dlhšie ako po zjedení celozrnným potravín. Vajíčko obsahuje aj aminokyseliny, vitamíny a minerálne látky, ktoré prospievajú zdraviu. Ak vás hlad predsa len prepadne, zobkajte oriešky. Vhodné sú napríklad mandle. Pri chudnutí vám behom dňa pomôže hrsť mandlí, viac si nedávajte. Mandle sú bohaté vitamíny E a B či minerály ako železo a vápnik. 

Maškrtiť a nepribrať. 7 letných dobrôt pod 100 kalórií!

Nezabúdajte na tréning:

Sledujte aj VIDEO: Cviky na vnútornú stranu stehien. Odštartujte leto v bikinách

Čítajte aj:

Autor: Katarína Posluchová
Fotogaléria

Video

Ďalšie články z tejto sekcie

Trojdňový TOTÁLNY reštart metabolizmu. Taký jednoduchý?

Trojdňový TOTÁLNY reštart metabolizmu. Taký jednoduchý?

19.09.2018
Máme pre vás dobrú správu, pomalé spaľovanie viete ovplyvniť. A čo je najlepšie? Stačia vám na to tri dni! Čítať viac
 
Štíhle ako Japonky? Spoznajte tajomstvo chudnutia bez diét

Štíhle ako Japonky? Spoznajte tajomstvo chudnutia bez diét

18.09.2018
Netrpia pre krásu, nepriberajú a akoby ani nestarli. Zhadzujte kilá podľa japonského návodu. Čítať viac
 
10 stratégií, ktoré pomôžu schudnúť natrvalo. Potvrdené z Oxfordu!

10 stratégií, ktoré pomôžu schudnúť natrvalo. Potvrdené z Oxfordu!

14.09.2018
Stratégií na chudnutie je obrovské množstvo, od fungujúcich až po život ohrozujúce. Všetky cesty k zhodeniu kíl ale musia spĺňať pár... Čítať viac
 
Chudnete, no nechcete prísť o svaly? 13 tipov naštartuje správne enzýmy

Chudnete, no nechcete prísť o svaly? 13 tipov naštartuje správne enzýmy

12.09.2018
So stratou hmotnosti prichádza v ruka v ruke aj strata svalovej hmote. V potravinách však nájdete enzýmy, ktoré vám pomôžu Čítať viac
 
8 kritických momentov v živote rozhodne o nadváhe. Prepásli ste ich?

8 kritických momentov v živote rozhodne o nadváhe. Prepásli ste ich?

10.09.2018
Od narodenia do dospelosti sa stretnete so situáciami, ktoré môžu prispieť ku kilám navyše. Nie všetkým viete zabrániť! Čítať viac
 
 

wanda.sk

VIDEO: Vytvarujte si štíhle stehná. Aj tieto zmeny v strave pomôžu
Katarína Posluchová