predplatne
 
Zdravie
Čo chcete riešiť?
Zdravotný problém:
Čo chcete riešiť?
Zdravotný problém:
Encyklopédia zdravia - Zdravotné problémy a diagnózy

Spánok je životne dôležitý na regeneráciu síl. Počas spánku sa zníži tepová frekvencia, spomalí dýchanie a zvýši sa miera obnovy buniek. Kým spíme, prebiehajú fázy hlbokého a ľahšieho spánku, ktoré sa striedajú po dvoch. Pri poruchách spánku je potrebné zveriť sa do rúk odborníkom, pretože môžu vyústiť do vážnych ochorení.

Články na tému:

Spánok

Víkendová zmena času ovplyvní spánok a rozbolí telo. Ako tomu predísť?

Víkendová zmena času ovplyvní spánok a rozbolí telo. Ako tomu predísť?

24.03.2018
Migrény, nervozitu, bolesti žalúdka a poruchy spánku spôsobuje zmena času najmä citlivým ľuďom. Hlavne sa kvalitne vyspite. Čítať viac
 
Návod, ako sa dokonale vyspať: S TOP zásadami spánkovej hygieny budú aj rána krásne

Návod, ako sa dokonale vyspať: S TOP zásadami spánkovej hygieny budú aj rána krásne

20.03.2018
Na kvalitný spánok sa pripravte ešte pár hodín pred tým, než si ľahnete do postele. Verte nám, oplatí sa to. Ten rozdiel pocítite. Čítať viac
 
7 prekvapivých následkov prechladnutia, o ktorých ste netušili

7 prekvapivých následkov prechladnutia, o ktorých ste netušili

13.02.2018
Existujú mnohé menej špecifické signály než plný nos. Poznáte ich? Čítať viac
 
Vychutnajte si benefity spánku. Vypnite budík a začnite víkendom!

Vychutnajte si benefity spánku. Vypnite budík a začnite víkendom!

09.02.2018
Kvalitný nočný spánok je nevyhnutný pre dlhý život. Koľko hodín by ste mali spať a ako sa vďaka nebu budete cítiť? Čítať viac
 
11 tipov na neskorú večeru bez následkov. Môžete sladkosti aj mäso

11 tipov na neskorú večeru bez následkov. Môžete sladkosti aj mäso

08.02.2018
Večerný vlčí hlad je zradný. Sú však možnosti, ako ho zahnať a nezaťažiť trávenie. Čítať viac
 
Najzdravšie spánkové polohy: Vstávajte bez bolesti a stuhnutia

Najzdravšie spánkové polohy: Vstávajte bez bolesti a stuhnutia

05.02.2018
Pri spánku na chrbte sa tvorí najmenej vrások, na boku naopak kvalite pokožky uberáte a v polohe embrya neutrpí pružnosť vášho dekoltu,... Čítať viac
 
Kedy sa budia? Spánkové návyky detí majú dopad na ich psychiku

Kedy sa budia? Spánkové návyky detí majú dopad na ich psychiku

10.01.2018
Tínedžeri, ktorí musia skoro vstávať, majú vyššie riziko duševných ochorení, a to aj napriek tomu, že spali viac ako sedem hodín. Čítať viac
 
7 trikov na poobednú únavu. Čo vám najviac chýba?

7 trikov na poobednú únavu. Čo vám najviac chýba?

05.01.2018
Čo je zle, ak sa vás deň čo deň poobede zmocní neprekonateľná únava? Nedostatok kofeínu určite nie! Čítať viac
 
4 nápoje pre lepšie zaspávanie. Čo vám pomôže do ríše snov?

4 nápoje pre lepšie zaspávanie. Čo vám pomôže do ríše snov?

03.01.2018
Na to, aby ste dobre zaspávali, treba dodržiavať hlavne režimové opatrenia. No niekedy pomôže do ríše snov aj vhodne zvolený nápoj.... Čítať viac
 

Najčítanejšie

 Najnovšie články