Tip redakcii
 

Celebritné deti v rodinnom biznise: Amia aj Lola vedia, ako pomôcť rodičom

Mnohé celebrity zarábajú pekný balík peňazí aj vďaka reklamám.

10. marca 2016, 00:00
Celebrity sa vedia pohybovať v svete biznisu.

Celebrity sa vedia pohybovať v svete biznisu.

Autor: Archív

Dokonca do nich neváhajú zapojiť svoje deti.

Barbora Rakovská (29)

Odkedy je moderátorka matkou, venuje sa aj tvorbe pre deti. Na konte má už dve detské knihy a najnovšie projekt s názvom Superdeti. Ide o skupinu talentovaných chlapcov a dievčat, ktoré vybrala na kastingu a vytvorila z nich hudobnú skupinu. Na konte majú už CD s detskými skladbami a najnovšie sa na ich webe predávajú mikiny.

Foto: Facebook, Instagram

Práve tie sa snaží na sociálnych sieťach zviditeľniť Barbora prostredníctvom svojej dcéry Amie. „Je to môj srdcový projekt, ktorý robím pre deti, aby som ich motivovala spievať a tancovať. Detičky sme hľadali a dávali im možnosť chodiť na hodiny spevu. Potom vyšlo CD a mikiny k tomu. Moja dcéra je prvý a najväčší fanúšik celého projektu, keďže bola pri jeho zrode. Je jeho spoluautorkou a keby nebolo jej, tak nie sú Superdeti. Ona je najväčšou inšpiráciou, aby to celé vzniklo,“ povedala Barbora.

Andrea Verešová (35)

Má jednoducho čuch na reklamy, ktoré sypú peniaze. Už pár rokov v zimnej sezóne všemožne propaguje český lyžiarsky areál Špindleruv Mlýn, kam pravidelne berie aj svoje deti. Jej dve ratolesti Vanessa a Daniel dokonca pred pár týždňami natočili svoju prvú televíznu reklamu pre výrobcu sódy.

„Oni po tom túžili už odmalička, tak sa im splnil sen. Počkali sme na vhodného klienta, s ktorým budeme radi spolupracovať. Naskytla sa príležitosť a bolo. Nakrúcanie sa im veľmi páčilo a užívali si ho. Príležitostí by určite bolo viac, ale ja ich chcem uchrániť pred šoubiznisom. Dostali aj honorár, ktorý im išiel na účet. Obaja majú vlastné účty, šetria si a keď budú mať osemnásť, peniaze si budú môcť vybrať a použiť ich na niečo rozumné,“ vysvetlila Andrea.

Robo Papp (34)

Posledné mesiace neprežíva najlepšie obdobie. S manželkou Evou sa rozvádzajú a veru lukratívne kšefty, vďaka ktorým by si poriadne zarobil, ho obchádzajú. Spevák je však už istý čas reklamnou tvárou špeciálnej vody z islandského ľadovca. Fľašku s týmto vraj zázračným nápojom nosí všade so sebou. Najnovšie do propagácie značky zapojil svoju dcéru Isabellu.

„Fotili sme reklamu a jej sa to veľmi páčilo. Ona je taká malá herečka. Netreba jej nič hovoriť, sama od seba pózuje. Pre ňu je to ako hra, teší sa. Napokon, na fotenie je zvyknutá odmalička. Peniaze za fotenie nedostala, ale s firmou máme dohodu, že sa nám stará o pitný režim,“ prezradil Papp.

Dara Rolins (43)

Rodená obchodníčka svoje meno a tvár už v minulosti prepožičala rôznym produktom, reklamám, nábytku a najnovšie na sociálnych sieťach propaguje svoju módnu značku Girl Power. Ide o obyčajné tričká a mikiny s potlačou. Hoci jej nová kolekcia ide na dračku, predaj posilnila tým, že do mikiny obliekla dcéru Lolu. O oblečenie majú záujem zrelé ženy, no aj tínedžerky a mladé dievčatá.

„Sama doma jednu princeznú mám, inšpirovala som sa Lolinkou, jej svetom a tou špecifickou silou, spojenectvom, ktoré medzi nami dievčatami a hlavne medzi mamami a dcérami tak magicky funguje,“ priznala Dara.

Autor: ŠARM/ KOV

video

 


 

 

 
Celebritné deti v rodinnom biznise: Amia aj Lola vedia, ako pomôcť rodičom
ŠARM/ KOV